Gå til innhold

Dere som får bostøtte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy er husleia deres og hvor mye tjener dere. Bare lurer siden jeg er innmari spent på om jeg får noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har husleie på 4500 og får OS på 123600, MEN de har tatt det på ligning som iforfjor var på 60 000.

Skrevet

Jeg har en husleie på 7000,- og har bare OS. Hvor mye tror dere at jeg kan få? vet at ikke alt dreier seg om penger, men det er jo kjekt å få litt mer..

Skrevet

Har du prøvd bostøtte kalkulatoren på husbanken.no ?

Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke noe av den.. hehe..

Skrevet

Det står jo ikke noe om OS der, bare en hel haug med andre stønader som jeg knapt vet hva er..

Skrevet

Jeg har 7000,- i husleie og full Os.. Får da 4000 i bostøtte!

Skrevet

Jeg har redusert OS + trygd (lite), 7000 i husleie, og får 4400 i bostøtte

Skrevet

kommer litt ann på bokommune..jeg bor i oslo har 6400 i husleie, får 3060 i bostøtte har bare os.

Skrevet

bor i bærum, og her får man mindre i bostøtte enn oslo... :o(

Betaler 7000 i husleie, og får 2200 i bostøtte, har bare OS.

Skrevet

leser at dere som har 7000 i husleige og bare os får 4000 i bostøtte`?

jeg har 7900 i husleige og bare os og det andre en får når en er alene, og får 2419 i bostøtte? men de tok vist ligningen for 2006 som da var 6000

Kan jeg få mer eller bare tuller jeg nå?

Skrevet

HMMMM...jeg har til nå hatt 4500 i husleie og fått rett under 2000 kr i bostøtte,.....men har nylig flyttet og har husleie på 8000 tusen nå,så jeg er spent på hva jeg eventuelt kan få i bostøtte fram til jeg begynner å jobbe igjen(er i utvidet f.perm).Men jeg trodde noen her inne skrev for en tid tilbake at det var et maxbeløp på hva man kan få i bostøtte ,selv ved veldig høye boutgifter??4000 tusen hørtes ut som mye bostøtte,..trodde max var 3700 ?

Skrevet

Jeg bor i Buskerud, er alene med ett barn og har bare os som inntekt. Jeg betaler 7500 pr mnd og har MAX bostøtte 1794,- . Bostøtten varierer fra kommune til kommune og med hvor mange barn du har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...