Pooh Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 For noen dager siden kom det litt brunt/rødt blod på morgenen. Jeg var da sikker på at TR kom siden jeg kunne tenke meg at det var ca 14 dager siden EL (kanskje litt mindre). Men det ble ingen vanlig TR. Kom noen dråper den dagen og de to neste dagene kom det litt rosa utflod et par ganger i døgnet. Etter det (to-tre dager): Ingenting. Noen som har opplevd lignende? Kan dette ha vært festeblødning? Tok en test den siste dagen med rosa utflod. Den var negativ. Føler meg ikke gravid egentlig, men lurer på hva som skjer. TIPS???
nr 4 er her<3 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 jeg ville ha ventet noen dager så tatt en ny test=)har aldri hatt festeblødning selv men hørt at d er veldig normalt å ha d=) lykke t
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hvilken test tok du?? Clear blue eller quick respons? eller en annen?? Vet med meg selv at forrige gang jeg var gravid fikk jeg negativt på to tester med 4 dagers mellomrom med quick respons. Tok test 1 dag senere med clear blue og den var positiv. Mistet mitt forrige og nå tror jeg jeg er gravid igjen (ifølge clear blue i alle fall). Denne gangen hadde jge og brunlig utflod i noen dager, så sluttet det. Trodde og at mensen skulle komme rett rundt hjørnet, men dette er snart to uker siden og den har enå ikke kommet. Tror også det var festeblødning. Har lest an noen kan få dette.
Pooh Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg tok "First Signal". Finnes på apoteket og er litt billigere enn CB.
Pooh Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så mye Lille-venn!! Og lykke til!!
nr 4 er her<3 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 jeg har brukt clear blue=)når jg ble gravid med andre mann måtte jg ta fem tester før den slo ut..tror ikke d spiller noen rolle hvilken test du tar for de er nok like sikre alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå