LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Funka tannbleikinga? Har ei venninne som vurderer det, om resultatet ble bra. :-)
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg er fornøyd i hvertfall. Tenne kan ikke bli hvitere enn de var naturlig, men har fått tilbake "orginalfargen", så jeg ser en klar forbedring :-) Og så var det RIMELIG!!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Var det vi og fant ut. Hun nevnte at hun skulle begynne å spare, for det kosta "bare" 4000 å bestille på en tannklinikk der hun bor. Men så kom jeg på tråden din da, så da skal jeg gi henne tilbakemelding på at det er verdt pengene. :-)
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 er faktisk mulig å få tak i 35% carbamide peroxide også på qxl mener jeg....men hørt det er noen som fort får litt isinger og svie da..jeg valgte 22%, og det funka for meg...valget på ansiktspleie.com var mellom 16 og 22%, Hun før holde på morgen og kveld i 2 uker og ta en tanngard av gangen. da tar det 1 time om morgenen og en time på kvelden...hun kan selvsagt ta begge samtidig på morgenen hvis hun ikke har tid til å ta de to omganger.. Og styr unna te, kaffe røyk og rødvin under behandlingen.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Takker for info! Har allerede sendt over linken, så da blir det vel hvitere tenner på henne. Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå