Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er helt tom for ideer til hva jeg og mannen kan finne på i kveld. Hva gjør dere andre som nærmer dere termin på fredags- og lørdagskveldene? Har 9 dager til termin, og burde på en måte utnytte de siste kveldene før babyen kommer, men nå har altså fantasien tatt slutt Noen som har tips?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Vi skal bare se på tv2 til vi stuper!! Norske talenter, senkveld, golden goal... Spise taco og kose oss bare oss to før vi blir tre. I morgen kveld blir det middag på restaurant og kos!!
Frk Påske Overtid Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Ja, det er ikke så lett nå mot slutten, formen er litt merkelig, kynnere hele tiden etc.... Men jeg trenger å møte litt folk også... Så i kveld så kommer søsteren min og en kompis av samboeren å spiser lasagne hos oss, etterpå skal vi ta en tur på den lokale puben som kun er 2 minutter unna. Der skal jeg ta meg en brus, mens sambo tar seg en øl eller to... Blir kos å møte mange venner(er fast første fredagen i mnd)... Og hvis jeg ikke orker å være der så lenge eller blir sliten så er det kort gåtur hjem...Er 2 uker til termin...
Axus' girlfriend Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 like blank vi også. blir nok tv-kveld!mars og april er økonomisk tunge mnd for oss, hvert år. "alle" har bursdager, begge mødrene våre har 50års dag så da ble det ekstra utgifter der, EU-kontroll på bil osv. egentlig har vi jo bare lyst til å dra på kino, bowle osv. Har ingen foreldre og kommende besteforeldre i samme by som oss, så det kan jo bli en stund til vi får muligheten igjen. babyen kommer jo snart:D men vi får gjøre det beste ut av det, og ta hjemmedater!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Her i kveld blir det avslappning foran tvèn med naschos..... ellers i helga blir også bare avslappning.... sambo skal jobbe med den nye verandaen og jeg skal møte ei vennine i morgen.... ) ingen andre planer....
magj Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Har lyst å sette oss begge i badekaret og slappe av, men trur ikke jeg får han med på det. Dessuten kommer han nok så seint inn (fjøs). Så det blir nok som vanlig kveldsmat til unga kl 7, stelle dem og legge dem, også sitte i en stol foran TV, med beina og magen høyest. Skal se litt på Showbis pga deltagerne. Ellers svitsje mellom kanalene. Skal sjekke ut filmen på TV1000 Family; en hushjelp til besvær. Ellers hadde jeg tenkt at fødselen skulle starte i løpet av kvelden, og at babyen kommer i løpet av natta!!!
Måånestråle Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal på kino med en venninne Sambo er på sin siste utflukt før fødselen i helgen, så jeg skal kose meg alene og med venninner hele helgen :)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Her blir det sex og bringebærkapsler og ellers tv og godteri. Må prøve å se om disse kynnerne kan ta seg opp litt snart, er irriterende at de er regelmessige, men svake... Men skal ha sex litt tidlig på kvelden i dag, så jeg får sove litt i natt. Rett etter sex har jeg hatt heftige kynnere de siste dagene.
theafranord Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal på jentekveld.....vi er 6 gode venninner som har hatt en "matklubb" sammen i mange år nå.... Det går på omgang å lage 3-retters....og vi møtes første fredag i hver mnd... Disse kveldene er så utrolig koselige og vi gleder oss i lang tid til neste gang er... Men jeg kan jo ikke drikke vin til maten....så her blir det pepsi max...igjen:-)))) Men snart........bare 6 dager igjen...helt uvirkelig:-) Kos dere alle sammen i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå