Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har en Sri Lankisk terrorist i nesa. Hør på tante Lut, gutter og piker, ikke lukt for nærgående på sterk curry.
KaMa Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Bedre med en Sri Lankisk i nesa enn i øyet.. Men det er uansett aaaooo....
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Ja, det er sant. Men det er fiiiint pulver.. og det er antakelig bare tre små pulverbiter, men de har nå sørga for fri passasje helt opp i lillehjernen og nekter å komme ut. Men nå har jeg laget kyllingkjøttboller, rosmarintomater, spinatpaier, tzatziki, karri-og-rømmedipp og skåret opp mengder av grønnsaker, har rødvin til varming og sider og retzina på kjøl - ahhhh.
OsloMor Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Å-å-å, det hørtes vannvittig godt ut, maten altså. Kanskje litt upassende tidspunkt å spørre om oppskrifter, he-he, Men ha en god kveld med all den gode maten din og drikke, + karrien på lillehjernen ;-)!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Takk! Hva vil du ha oppskrifter på? Kan legge inn seinere, nå er ungen rein, pysja, lest og sunget for, og jeg raser ut for å gjøre noe med lynnedslaget påkjøkkenet før det ringer på!
OsloMor Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Vil gjerne høre mer om rosmarin-tomatene, spinat-paien og ikke minst karri- og rømmedippen. Skriv det inn når det passer du, så kan jeg sitte her og fantasere så lenge:-), synes nå du kan unne deg en rolig kveld iallefall!
KaMa Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Det hørtes unektelig ganske så vidunderlig ut, ja.. Men pussig nok sikler jeg nok mest på den du har lagt til varming. Pokker at jeg skulle late som jeg var fornuftig, og skippet polet i dag. Ved nærmere ettertanke så var det rent ufornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå