Gå til innhold

Hvordan er babyene når de er ca 7mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Gutten min er nå 4mnd. Når han er 7mnd skal pappaen være hjemme med han noen dager i uka.

Skal innrømme at jeg både gleder og gruer meg.

Faren elsker gutten, men jeg synes han av og til er vel utålmodig - og noen ganger er jeg litt bekymret for at han ikke skal takle å ha ansvar for han i så mange timer.

Noen ganger nå blir han sliten allerede etter 1 time og hvordan skal det da gå i 8 timer?

Faren trives veldig godt med å leke med han og det er kanskje mer lek med en på 7mnd kontra 4mnd? Det blir selvsagt også lettere når faren kan gi han mat istedenfor at det er bare noe jeg kan gjøre nå siden jeg nå fullammer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 61/2mnd. pappaen hær er blitt mye flinkere nå. di leker å hærjer:P

nå kan han holde på litt for seg selv også.. liker å holde på med lekene sine å krype seg rundt uten forstyrrelser:p

Skrevet

Du skal nok se at det er stor forskjell fra nå og når pappa'n skal være hjemme med han. Innen den tid har pappaen blitt tryggere på at han klarer ta seg av babyen. Dessuten vil leken ha begynt å spille en stor rolle for dem begge, og vil ta opp mye av dagen. Det går helt sikkert kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...