Gå til innhold

Testet IGJEN....hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg må være verdens mest utålmodige sjel. Fjernet hormonspiralen 14.februar og venter egentlig på å få mensen tilbake. Hadde en liten blødning 17feb. men dette sa legen kunne komme pga hormonforstyrrelser. Saken her er at jeg i forrige uke følte på meg alle slags symptomer for graviditet og måtte bare teste (vet jo at det hadde vært altfor tidlig - men bare sånn i tilfelle jeg hadde blitt gravid den dagen spiralen ble fjernet...hehe). Nå etterpå tror jeg at det var eggløsningssmerter jeg følte ;-) Bestilte slike teststaver fra billigtester på tirsdagskvelden og regnet med å ha dem her i dag...men så kom de ikke. Og jammen presterte jeg å gå og kjøpe en test til på apoteket og testet igjen....negativt selvsagt... sjansen var jo der, men dersom det var el i forrige uke - så er det jo ihvertfall en uke til før ikm...

Må jo nesten le litt av meg selv, blir jo så tullete av dette her. Ikke burde jeg være så utålmodig heller - har tre barn og var tenkt å stoppe der. Men så ville plutselig mannen også ha en til.... og nå kan jeg altså ikke vente. Det mest spennende som finnes må jo være å ta disse testene. Godt jeg har bestilt litt billigere nå - ellers hadde vi blitt ruinert innen jeg blir gravid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver også på nr 4. Og det blir virkelig ikke mindre spennende for hver gang! Jeg er like tullete og gleder meg like mye som med førstemann!

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :-) leste litt om deg og ser vi har litt likheter. Jeg er snart utdannet lærer og barna mine er 4, 8 og 11 år.

Lykke til til deg også!

Skrevet

må føye til at jeg har to jenter og en gutt, er 29 år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...