Gå til innhold

Andre som spiser for mye godteri og brus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff sitter her med dårlig samvittighet... spiser sjokolade og drikker brus HVER dag! vet det ikke er sunt, men blir til at jeg spiser så mye dritt når mannen er i nordsjøen! klarer ikke holde meg unna brusen når han er hjemme heller... er så redd for at jeg skal få en 5 kilos baby med diabetes på grunn av dette sukkerbehovet! er det veldig skadelig med så mye godteri for ungen??? jeg spiser jo mye fiber og middag hver dag for det da, å det er ikke store mengder sjokolade, men litt hver dag liksom! andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja! Klarer heldigvis å holde meg unna brus, men er ram på godteri.

Trøster meg med at jeg spiser sunt ellers og har faste, varierte måltider.

Spiser ikke godteri istedetfor ordentlig mat, men har lagt bra på meg, og får nok i meg mer sukker og kalorier enn jeg strengt tatt trenger.

Begynner hver dag med å si at jeg skjerpe meg resten av svangerskapet.Ikke fått til det ennå. Tror uansett ikke vi er alene om dette...

Skrevet

holder meg unna brus men går endel i godis ja. er forsåvidt veldig glad i vann

Skrevet

*titte i gulvet*

er nok skyldig jeg og...

men skylder på at jeg har sluttet å røyke jeg...har så sinnsykt lyst på røyk at jeg holder på å sprekke rett som det er...så trøstespiser nok litt innimellom for ofte ja.... :-S

Skrevet

var godt å høre at jeg ikke er alene da hehe... hiff nei her er det brusen som er verst, menmen håper da det går bra! alt er vel bedre enn røyk og alkohol???

Skrevet

Må nok signere her ja.... Men røyker ikke!!! :)

Skrevet

Blir en del snoping og brus her også, gitt.. :/ Har så ufattelig dårlig samvittighet enkelte ganger, men har skjerpa meg litt i det siste. Prøvd hvertfall.. hehe..

Skrevet

vil tro det jeg og...

gleder meg til å kunne ta et glass rødvin som faktisk smaker godt..!

hvitvin kan man finne gode alkoholfrie alternativer til,samme med øl..rødvin derimot er det verre med...

og nei,jeg verken røyker eller drikker alkohol mens jeg er gravid altså bare for å understreke det...

Skrevet

Mye brus desverre:S

men ikke så mye snop, heller litt chips sent på kvelden når saltsuget kommer:)

Skrevet

Off ja,er fæl på godteriet...:-(

Men klarer å holde meg til brus bare i helgene vanligvis..

Men her må det en liten sjokolade til nesten hver dag..uheldigvis,

Men det er spesielt de siste 5-6 ukene søtsuget har startet for fullt....

Skrevet

Huff, jeg spiser alt for mye søtt.. Får så dårlig samvittighet, hver dag tenker jeg at i dag skal jeg slutte å være så usunn, å være flink resten av svangerskapet, meeen eier jo ikke viljestyrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...