Desembernisse Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 ... har gått og bekymt meg lenge for om alt var bra med mini i magen. Har hatt brun utflod i nesten to uker Vært hos legen som sa at alt mest sansynlig var greit, men ting kan jo skje tidlig i svangerskapet. (er 13,5 i dag) Har liksom ikke klart å sappe helt av, så i dag klarte jeg å krangle meg til en ul time på føden. Og der så jeg en ca 6 cm sprell levende baby, som vinket til mammaen sin. Da rant tårene gitt.... Så nå skal jeg ha en GOD helg:) Måtte bare stråle det glade budskap ut til ALLE!!! Håper alle får en super fin helg!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Så kjekt å høre en glad historie,kan tenke meg at det er en god start på helgen. Lykke til videre i svangerskapet
Makko med to små gutter Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 :-) Ikke sant det er deilig å se bildene der baby'n spreller... Fasinert over alle som er opptatt av kjønn på ultralyd, men det eneste som betyr noe for oss er om baby'n lever og er frisk!
Lille Luna Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Så bra:-) Ingenting er bedre enn å se en liten krabat som spreller i magen! Gled deg til du kjenner at babyen begynner å sparke! Her er det full rulle store deler av dagen, og det er veldig beroligende for meg å kjenne at han har det fint der inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå