annhelen Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Sitter her i uke 7+3! Symptomene forsvant for ca 4 dager siden. Ingen kvalme, ømme bryster, trøtthet. Eg hadde en SA i oktober og mistet symptomene den gangen og! Eg e heilt ifra meg. Prøvde å ringe legen i går for å få henvisning til gyn, men neida. Vi venter til mandag med legetimen. Denne helga som skulle være så kjekk (begge har fri og skal kose oss med gutten vår på 3 år). Går kun rundt og tenker, tenker og tenker. Ville dere dratt til legevakten? Uff..bare dårlig minner derfra (venting og venting og venting). Og så gjer de vel fint lite. Noen kommentarer? Please. God helg i alle fall-.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Vet ikke helt hva jeg ville ha gjort.. Men det kan jo tenkes at alt er i skjønneste orden, og at du bare har en god periode uten plager. Kanskje kjenner du mer etter og bekymrer deg lettere siden du har vært gjennom en spontan abort før? Jeg hadde først begynt å bli ordentlig kvalm i uke 7, og belaget meg på å være det i maange uker framover, men etter en ukes tid gikk det over og formen ble strålende. Da slo tanken meg om en intrauterin fosterdød, men graviditeten er i skjønneste orden:-) Så jeg skjønner at du bekymrer deg, men det kan jo også være en deilig forbedring av formen som du egentlig burde nyte. Kjempemasse lykke til! Jeg håper at alt er som det skal være. Klem
Rascal_4.11<3 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei, skjønner godt at du er engstelig jeg, jeg har selv mistet 3 ganger og kjenner at det ikke skal så mye til før jeg begynner og engste meg, jeg mistet de fleste symptomene mellom uke 7-8 og brukte stort sett alt av tid på å terror ringe legen min selv om jeg har legetime og ul hver uke :S men som legen på sykehuset sa så er alle svangerskap ulike og dermed også symptomene.. Men hvis følelsen av at noe ikke stemmer fortsette ville jeg dratt til lege vakten, da får du jo ikke akkuratt slappet av og kost deg uansett. og det er jo store sjanser for at du får en god nyhet også lykke til og si ifra hvordan det går med deg
annhelen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Tusen tusen takk for svar! Eg har det bare helt forferdelig. Har nesten ikke sagt til noen at eg er gravid igjen og gidder ikke å si det no. Eg e veldig var for symptomer eller ka eg skal si. Har vært gravid tre ganger no (inkludert SA). Har hatt så tydelige symptomer og så bare forsvinne alt liksom. Hadde eg hatt et snev av ømme bryster (f eks) så hadde det vært nok til å holde håpet oppe. Merker samboer "engasjerer" seg lite, men er jo litt enig at vi ikke bør ta sorgen på forskudd. Eg skal vente til mandag om ikke det kommer blødning etc ila helgen! Eg får så vondt av deg som har mistet tre ganger. Kjenner tårene trille eg. Urettferdig!!!!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal krysse fingrene for deg, håper virkelig alt er helt fint. Men skjønner at det ikke er lett og slappe av og kose seg akkuratt... Menn er ikke helt lette å skjønne på det der, samboeren ville ikke snakke om denne graviditeten helt fram til siste ul da han så en liten baby som levde, men nå er han helt med, tror nok de ikke har helt lett for å takle alt sånt :S Takk for gode ord forresten, vi hadde gitt opp og brukt prevansjon helt siden vi mistet sist men det hjalp fint lite så dette er kanskje mirakel babyen vår Du får si ifra hvordan det går med deg så skal jeg krysse fingre for deg.. Masse varme tanker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå