Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Er ei sunn jente og er veldig forsiktig med hva jeg spiser. Trener 4-5 dager i uken og spiser kun godt i helgene (lørdag). Den siste uken har jeg vært ekstremt godtesjuk- lyst på sjokolade ) Både dag og natt. Har ikke latt meg friste, men den svever i tankene mine hele tiden. Har ingen symptomer på graviditet- det hadde jeg ikke sist heller Bare vært litt trøtt- og nå godtesjuk.... forferdelige greier... )
Lille skatt *38 uker* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Kjenner meg igjen her, ja! Tidligere spiste jeg bare mørk sjokolade (fordi det var det beste jeg visste), men siden jeg ble gravid har ikke det fristet. Fikk plutselig dilla på smågodt som jeg var helt uinteressert i før. Nå er jeg 11+2 og smågodtdilla har heldigvis gått over. Bare spis litt sjokolade, du, med god samvittighet. Høres jo ut som du er veldig sunn ellers )
villemo* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Vet dere, at hvis dere er dårlige på melkesjokolade, så kan det være mangel på magnesium i kroppen? Jeg var totalt avhengig av det en gang, og da fikk jeg vite dette. Tok magnesium, og ble kvitt suget. Rart:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Merkelig - jeg er helt motsatt. Er veldig glad i godteri, og ikke alltid jeg klarer å holde meg til bare helg, men jeg prøver:) Hehe... Men siste uka har jeg ikke hatt lyst på noe godteri eller fet mat. Blir nesten kvalm bare av å tenke på det... Generelt liten matlyst om dagen, selv om jeg ikke er kvalm eller noe... Men har du lyst, kan neppe en sjokoladebit skade:) Kos deg du:)
Daisy :) Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 JA spis å kos deg.......jeg ligger lat å god på sofaen det eneste jeg gidder å bevege er fingrene for å trykke på tastaturet og munnen for å spise smågodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå