Gå til innhold

Britax Multi-tech

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne bilstolen? Tar den stor plass i bilen? Skal selvfølgelig prøve den før vi kjøper, men greit å vite hva dere synes...

Var og så på denne på Babyshop i dag ettersom vi snart trenger ny bilstol og de har 20% nå, men blir helt oppgitt over hva de som jobber der (ikke) kan... Jeg tittet litt i bruksanvisningen til setet og etter det som sto der, tolker jeg det som at man kan ha barna der bakovervendt til de er 25kg og så spurte jeg for å være sikker. Hun svarte da veldig raskt at når de var over 18kg MÅ man bruke bilens egne seler og når jeg viste henne det som sto i bruksanvisningen svarte hun bare at nei, da var det noe hun ikke hadde fått med seg hvertfall og jeg kom ikke til å få sønnen min til å sitte bakover til han var 25kg uansett, sønnen hennes var 5år og 20kg, nemlig. Og hun virket ikke noe interesert i å sjekke det ut noe mer.

Det er jo på ingen måte sikkert at jeg får han til å sitte bakover til han er 25kg, men det er jo greit å vite det, for det kan jo være en grunn til å velge det setet foran andre hvis de på pris og ellers virker like greie.

Finner heller ingenting om setet på Britax hjemmeside, så vil tro setet er veldig nytt, hvertfall i norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det setet og er fornøyde. tar vel for så vidt stor plass i bilen. vi må ha det bak passasjer setet for sambo er lang i beina og må ha setet sitt langt bak. har en vw passat stasjons vogn. setet kan brukes fra 9-18 kg bakovervendt og fra 18-25 kg forovervendt. er sånn jeg har forstått brulsanvisningen på siden av setet i alle fall. har ikke lest den andre. det tok gubben seg av:):) men gutten sitter veldig godt i setet. god støtte både til hodet og kroppen. han er 7 mnd og 11,5 kg.. eneste negative jeg har å si er at det tar litt stor plass hvis dere er lange i beina

Skrevet

det er foreseten så nytt at det har ikke kommet på nettsidene enda. spurte om det i sverige når vi kjøpte

Skrevet

Hva koster det i Norge/Sverige?

Må også kjøpe nytt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...