pana Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg testet positivt på eggløsn.test for 11 dager siden. Sto at den skulle slå ut 24-36 timer før el. Siden onsdag, altså 9 dager etter testen har jeg følt meg kvalm til og fra og det toppet seg i natt og i morges. Så plutselig da jeg var på do i ettermiddag fant jeg litt blod på toal.papiret. Kan dette være festeblødn? Kommer menstruasj alltid to uker etter el. I så fall, kan det jo ikke være det. Har ikke spottet tidl.
liljen Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 heisann jeg har desverre ingen erfaring med festeblødning, men husker å ha lest det i andre innlegg her inne- du kan jo se om du finner dem, til noen evt svarer deg. ellers lurer jeg på hvordan eggløsningstesten så ut- om det virkelig er to like sterke streker? har du tenkt på å ta en graviditetstest? lykke til;O)
pana Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Den el-testen jeg tok var ikke sånn med to like streker, men cb digital. Der får du opp et annet symbol under el enn om du ikke har el. Har tatt graviditetstest, men slo ikke ut ennå. Er jo 4 dager til ikm, så det hadde vært litt tidl uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå