Monajenten Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg meldte meg på for en stund siden, men har ikke fått noen produkter. Ikke har jeg fått mail om kampanjer heller, og jeg finner ikke ut om det går an å melde seg på på nettsiden. Er det jeg som er helt dum og ikke skjønner noe eller?
1stor1liten =) Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skrev mail til dem for noen dager siden, meldte meg inn og mottok disse extra dropsene men har ikke hørt noe etter det. De sa at alle fikk ikke de samme kampanjene, det gikk etter alder, o.l du har registret hos dem. de sa at om det kom opp en kampanje som passet så fikk jeg mail
høstbarn:) Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Mannen min fikk et heftig dampstrykejern i går, fra Philips. Det blir hans etter buzze-perioden. Stilig:)
Monajenten Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Hva har han satt opp som sine interesser da?
høstbarn:) Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hans interesser? Stryking av klær, og sying og strikking- Neida, er ikke gift med en femiklatt;) nei det går mest i fotball og musikk..... og familien da så klart. Men han stryker faktisk skjortene sine selv:)
Monajenten Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Hehe nei, ikke sånn;-) Man må velge fem kategorier innpå buzzadorsidene med ens interesser. Det er tydeligvis utifra de at man får tilsendt kampanjer;-)
høstbarn:) Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Han fikk en mail om at de ville vurdere om han kunne passe for denne kampanjen, og da spurte de han om han strøm klær, og hvor ofte. Du får bare være tålmodig, det dukker sikkert et eller annet opp til deg også. Jeg har prøvd de extra dropsene, ikke hørt en lyd etterpå,- det var før jul. Mannen min er vervet av meg, og dette er hans første oppdrag.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 har heller ikke fått en dritt...ikke har jeg meldt meg på noe heller siden jeg ikke får noen mail eller noe...fikk en mail om drikki men skjønner ikke åssn jeg skal melde meg på siden jeg ikke finner det på siden dems..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå