Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Uff,helt utrolig altså.Akkurat begynnt å snakke jo? Nå er tiden inne for å passe på hva man sier. Men jeg innrømmer at jeg måtte snu meg vekk,for jeg holdt jo på å le meg ihjel *flirer* Lille tassen står i gangen med lua til storeror på skakka,skoa på feil bein og sier FAAN;FAAN.... Uff disse små
WP-TLogPeanut Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hehehehe bra det ikke er bare mi som banner hun sier dama da.... en variant av min "DAMN!" når noe går gærent :s
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Hehe... Han blir 2 om to mnd. Eldste tror jeg var 4 før det kom et banneord.....
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 tævan her sa "fitte" her. vi så på hverandre som spørmsålstegn. kan ikke skjønne at det var det han sa. ordet blir ikke brukt her!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Gjorde tuppa her en dag også,, skal ærlig innrømme at det var mammas feil også *flau* sparket bordi sofaen med tåa og det gjorde så SINNSYKT vondt! Banna som en gud, så gikk det ti min så hørte jeg fra stuen "faen faen faen" :-S Har heldigvis ikke sagt det siden da. Er vanligvis flink å sier søren klype eller noe hehe, men den gangen gjorde det rett og slett FOR vondt..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Fitte ja...gurimalla:o)) Han mener helt sikkert noe annet. Minsten vår heter Lukas og begynnte å si kukkas om seg selv... Nå sier han bare "kas"heldigvis....
nickoline og supermann Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 nabogutten sier kukk kukk........det betyr høne......... men det kan jo ha en sammenheng...........vi ler godt av det ja!
WP-TLogPeanut Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hehehe ... TL sier "fokka" og "kuka" til smokken og kluten , litt flaut noen ganger hvis hun finner på å si det blant folk, de kan jo tro hu mener no helt anna :S
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Snuppa hadde en periode hvor hun sa fitte til både sviske og fisk, kan ikke være noe av det han mener da? Husker det var kjempe morro å gå forbi akvarier når tuppa begynte å rope "mamma se på fittene"
milk Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Takk! Nå fikk jeg meg en god latter:D Trengte det!
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 hahaha..leste meg ned igjennom her...de små sier mye rart. 2 1/2åringer har sittet LITT for mye i bilen med sin far for hver gang det ligger en bil forran så bryter hun ut mmeg: MONGO SJØØØØRING!! hahahaha....t.o.m på bussen, og busssjåføren snudde seg og så på henne med store øyne...og jeg hadde lyst til å synke igjennom setet mitt der jeg satt.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 hehehehe:o) "se på fittene" genialt, haha:o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #16 Skrevet 7. mars 2008 Hahaha:-D Lillebroren min var hekta på kaptein sabeltann når han var liten og han snakket dårlig lenge, så når han skulle si sabeltann ble det visst satan:-D Husker vi hadde kjempe kristne naboer på den tide i samme rekke og mamma ver nermest hysterisk når de var ute på verandaen. Livredd for at de skulle overhøre banningen til min bror på 2:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. mars 2008 Kom på en episode til.. Jobbet i en bhf for mange år siden.Der hadde vi en herlig liten tass som ikke snakket rent.Avdelingene het Fiskene og Fuglene. Han gikk på smbarn og lurte veldig på om han skulle bli PULEgutt eller om han skulle bli Fittegutt....(fugle eller fiske gutt) Uff,vi lo så av han....husker faren var helt fortvila han,samtidig som han måtte jo le da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå