Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hvor sykt må barnet ditt være før du drar til legen?
Sånn kan det gå Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Så sykt/skadet at det trenger reseptbelagt medisin, sying, sykehusinnleggelse eller lignende.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Ikke så veldig syk nødvendigvis. Dersom det er noe jeg "ikke forstår" på ham (som f.eks da vi fant en kul i pungen hans *skrekkoggru* da han var 4 mnd. det var ikke noe farlig da ...) Eller dersom jeg tror det er noe han bør ha medisin for.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 hmm.. når magefølelsen sier det! har ikke noe regler, jeg kjenner gutten min så godt at jeg føler det på meg når han trenger hjelp som er over min kompetanse!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Når de trenger medisin som er reseptbelagt, eller det er noe som ikke tid vil forandre. Er legebarn selv, og vi er vel de barna som får minst sympati og medisin:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 når magefølelsen sier det eller hvis jeg er veldig usikker på noe!! Hvis feber går i mer enn 2-3 dager f.eks. eller at jeg ser at hun virkelig er syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå