KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hentet Cornelia på 2 år i bhg i stad og fra det øyeblikket hun så meg har hun skreket og trasset verre :s Slår og legger seg i bakken! Slik er det hver gang jeg henter henne...Blir så sliten av det:( Hun er ikke slik da faren er med å henter, desverre er det ikke så ofte:(:( *deppa*
julenissen Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hmmm... kanskje du må være mer bestemt? Kan hende hun trives og ønsker å være der litt ekstra?
Gøril (210406) Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Har dessverre ingen gode råd. Jeg har det likedan for tiden og snuppa blir 2 år i april.. Hun skriker og trosser 24 t i døgnet virker det som... alt jeg gjør galt eller alt jeg sier.. håper dette kun er en fase
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Ja, vi får håpe det Gøril:) Føler at jeg er bestemt også, men det er ingen god følelse der jeg kommer med en krakilsk unge under armen
grå :) Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 den forklaringa jeg har fått er at det er fordi de er trygg på en. altså at du er den som er der hele tida og ikke forsvinner. derfor tør hun gjøre slik. m derimot kanskje er på jobb og oftere borte? dermed er han ikke trygg på samme måten som det en mamma ofte er.. du får ta det som et kompliment
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, litt av en kompliment Men det stemmer sikkert, han er jo mye på jobb/borte så....
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Er enig med "grå :)" Barn trasser og prøver grensene hos omsorgspersoner de er trygge på. Så det er absolutt et kompliment. Barnet er trygg på at du ikke vil snu ryggen til og dra. At du alltid vil være der. Travelt er det nok. En må nok telle noen ganger for å komme seg gjennom den Perioden der
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Går i perioder. Eldstegutten min er 3 år og 3 mnd nå, og helt umulig å få med hjem :-( Han veier i tillegg ca 19 kg, og jeg har i tillegg med broren på 14 mnd. En prøvelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå