Pappa Morten© Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Vil du ha gratis varer? Jeg har fått drops, barnedrikker og nå nytt strykejern via www.buzzador.com Om du regger deg så følg linken under her så får jeg vervepoeng. Genial markedsføring for selskaper og kjempegode for oss som får gratis prøver. Strykejernet jeg fikk nå har en verdi av nesten 2000 kroner Smile http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=pappamorten
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Har prøvd å registrere meg her 2 ganger før, men det nytter ikke. Får bare ugyldig brukernavn og passord.....?
Pappa Morten© Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 kanskje brukernavnet er opptatt, prøv med et annet
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ja, det var feilen. Nå ble det registrert og du har vervet en.
Skravlemamman Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Får du prøver i posten som du tester ut for så å gi en tilbakemelding, eller hvordan funker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå