MartheMor+Lillegutt Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er alene i kveld, og tenkte å bestille meg mat fra Peppes. Men det blir lisom alltid det samme jeg bestiller, så tenkte å prøve noe nytt. Hva er deres favoritt?
**Min nydelige Milla** Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Moby Dick... Den er god den. Med marinerte reker, høres ikke godt ut med reker, men den er så god den. Masse smak...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Nr 17: taco pizzaen eller nr 34: med skinke, skivet rødløk, rømmedressing blandet inn i tomatsausen..
Sivalur Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Thai chicken!! Helt konge, den er SÅ god! Alle liker den... Med ekstra beger satay saus. Yummy - kanskje vi må ha peppes ikveld... Eller så smakte jeg nylig Tasty Veggie (nr 39 tror jeg) - den var også NYDELIG!!
Himmel og hav Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Sweet scampi eller så setter vi sammen selv med biff, 2x kjøttboller, champignon, oliven og løk.
Ioren Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Nr 36,big shot, kylling, bacon og pepperoni,og bytter ut tomaten med tortillachips:D Nam;)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2008 Takk for gode tips jenter, merker jeg begynner å bli sulten ja:) Er det noen som har smakt pizza pai fra Peppes da? Godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå