Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Først kom sambo og spurte om jeg ikke ville ta en tur ut ikveld. Han skal jobbe og det er konsert der han jobber en helg i mnd.........njeeeeei sa jeg.......Så kommer eldstejenta og spør om jeg ikke vil finne på noe ikveld, for hun jobber til 22 ikveld og skal på jobb igjen imorgen tidlig, så hun er gjerne barnevakt for lille rosa.........njeeeei sier jeg igjen.........Så ringer en venninne og spør om ikke jeg vil bli med på konserten der sambo jobber og jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare.........tjaaaaa................Og så ringer det en time etterpå, da er det flere venninner som har lyst på tur ut.................HVA GJØR JEG DA???? Jeg har egentlig lyst til å ligge på sofaen og zappe, samtidig som jeg kanskje bør ta det som et tegn på at jeg bør rulle meg ut av sofaen........... Luksusproblem, I know, men fremdeles like vanskelig å velge................ Hjemmelaget pizza og iskald cola, etterfulgt av en pose M og litt Taffelsticks, hvem har egentlig lyst på byen da???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ja takk begge deler )) Jeg hadde gladlig tatt en tur ut. Men det har med å gjøre at jeg har mer eller mindre vært inne med en sur toåring i en uke. Men det er deilig å zappe også. Ut i kveld, zappe i morgen kveld???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Ja det er et alternativ:-) Vi skal på babybesøk på søndag, så det er nok lurt å zappe imorgen:-) Jeg tror rett og slett jeg skal være skikkelig impulsiv og ikke bestemme meg før jeg er ferdig med M og Taffelsticks;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ja da bruker valget å være enkelt.......natta )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Hahahaha, nei nå skjønner jeg ikke hva du hentyder;-D .........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Bare så det er sagt, jeg er våken ennå altså!!! Er på god vei ned i M-posen og lille rosa sover som en liten baby:-) Meldingene tikker inn her fra begge dameselskapene.......fantastisk å være så ønsket selskap, mens jeg rett og slett bare daffer rundt i pysj og renskurt ansikt:-) Men kvelden er ennå ung;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vel jeg hentydet ikke noe annet enn at jeg kjenner meg selv......Har jeg først dumpet ned i sofaen med fjernkontroll og digg....... skal det veldig mye til for at jeg kaster meg i finstasen og drar på byen. Skal det gjøres, må det gjøres før jeg blir for komfortabel ) Men det gjelder sikkert ikke deg )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg endte på komfortabel jeg:-) Hihi, stått ute i pysj og morgenkåpe med naboen som også hadde valgt det antrekket for kvelden og skravlet en time nå.........så nå kryper jeg opp i sengen og setter på en film:-) Herrrlig!!!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hører ut som du tok et fornuftig valg. Pysj og morgenkåpe er deilig etter en travel uke..
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Jeg ville helt klart valgt sofan,men det er jo bare fordi jeg er litt ehh... smådårlig etter i går kveld/natt...;-) Det er jo artig med en tur ut og du har jo barnevakt og greier... Kos det uansett hva du velger
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 hehe...så nå at det var i går du skrev innlegget...det går litt treigt der i topplokket i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå