Mockanin Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Som de fleste her sikkert har fått med seg er jeg på let etter ny jobb nå. Det jeg sitter og lurer litt på er følgende. Jeg har siden 28.januar vært ansatt i en bedrift hvor jeg valgte å si opp etter 4 uker. Og i dag, etter 6 uker er oppsigelsestiden over. Bør jeg utelukke denne bedriften fra cv'en min eller er det lurt og ha den med? Jeg har nå vært på et intervju hvor denne jobben sto i cv'en min, da lurte dem jo selvsagt på hvorfor jeg sa opp og da måtte jeg jo gi en forklaring på det. Synes det er ganske ubehagelig selv om jeg vet at det egentig ikke bør være det. Hva hadde dere gjort?
Lucy79 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde også droppet den! Ser ikke bra ut på en CV. Lykke til forresten:)
dansejentes mamma Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Kommer jo an på hva du kan svare på spørsmålet. Ikke altfor kult å ha hull i CV heller, men kanskje det beste i dette tilfellet. Hvorfor sa du opp?
Solitude Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ville ikke tatt det med, gir ikke et positivt inntrykk på nye arbeidsgivere uansett årsaken til at du valgt å slutte
Mockanin Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Grunnen til at jeg sa opp var at ting var ikke som det ble sagt på intervjuet. Ble ansatt som kontormedarbeider men når alt kom til alt så skulle jeg printe merkelapper som skulle på produktet dem lagde, ikke rare jobben. Og legge inn endringer på bestillingene til kundene, noe som var vanskelig for meg som ikke har peil på disse greiene fra før. Resten av tiden ble jeg satt på pakkerommet, noe jeg fikk høre skulle skje en gang i blandt og som plutselig var daglig. Fikk meget dårlig opplæring, og når jeg påpekte det skyldte dem på andre. I tillegg var det meget dårlig arb.miljø der. En av de ansatte som skulle ut i permisjon advarte meg faktisk mot enkelte ting. Dette hadde jeg egentlig funnet ut av selv før vedk. sa noe om det. Tror jeg skal utelukke denne bedriften fra cv'n min ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå