Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Andre som har fått dette påvist ved urinprøve?? Har termin på mandag.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg fikk det påvist på kontroll på sykehuset i dag..men vet ikke helt hva det vil si. Blodceller? Aner ikke... noen som vet? Blir i gangsatt på mandag, 19 dager til termin.
*Super*Mamman* Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Kan være et tegn på infeksjon. Ble prøven sendt til dyrkning?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ja og får svaret på mandag/tirsdag. Jeg har termin på mandag liksom, og det kjennes litt ut som at ting er på gang nå da. Blødning, murringer og diverse. Har blitt påvist streptokokker i skjeden tidligere også. Vet ikke om det kan ha noe å si da men. Av og til er urinprøven fin og av og til ikke. Sist uke hadde jeg 2+ leukocytter.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 ja det er vel hvite blodceller, er det ikke det da??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg har også nettopp fått det påvist. Det betyr at det er en infeksjon, eller betennelse. Kan vel være alt fra urinveisinfeksjon, til nyrebekkenbetennelse til vaginose, el. lign.Vanligvis ordner vel kroppen opp i det selv, men kan vel også være aktuelt med antibiotika, hvis det vedvarer.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Håper kroppen ordner det selv. Det vil vel ikke være farlig under fødsel vel? Men av og til slår ting ut på meg og av og til ikke. Forstår ingenting. En uke kan jeg ha spor av protein. Neste uke er prøven fin. Så har jeg plutselig leukocytter 3+..er jo ikke til å bli klok av dette:p
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 det fikk jeg påvist i urinen min i dag hos jordmor.... så leverte den inn til legen, så di har sendt den til dyrkning.... for å utelukke infeksjon... men kan allikevel være infeksjon....
knøtte, nr 2 Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Leukocytter er hvite blodlegeme som er en del av immunforsvaret ditt. Når kroppen oppdager noe "unormalt" øker mengden leukocytter lokalt på stedet, nettopp for å prøve å rydde opp. Når man får leukocyttutslag på urinprøve sender man urinen til dyrkning for å finne ut om det er noe bakterielt som trenger ab. Oftes er denne prøven neg og kroppen klarer og ordne opp på egenhånd. Jeg har selv hatt leukocytter + 2 og + 3 på urinprøver, begge baktprøvene var neg. Ingen fare for fødselen, er helt normalt!! Kos deg videre meg gravidieteten, og lykke til:)
Axus' girlfriend Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 har hatt 3+ på de siste kontrollene mine. første gang var det en UVI - fikk da en kur mot den. siste gang ble den også sendt på dyrking uten å finne noe alvorlig. legen sa at det trolig bare var en forurensning i skjeden, noe som var vanlig som gravid.
kisselin Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Har fått det flere ganger. Legen min mener der er fordi jeg har mye utflod så det påvirker prøven. Har ikke blitt sendt til dyrking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå