to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 har fått streptokokker. var hos legen i går. er jo sååå vondt i halsen og øret.skal ta fire om dagen, har nå tatt seks stk og like vondt. feber og. trodde jeg skulle fryse ihjel i natt. he he:)
alvis Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Pleier bli bedre etter dag 2 med penicillin. God bedring!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 men dette er antibiotika, virker det like fort som penicilin? jeg tåler plutselig ikke penicilin lenger.mulig jeg er dum, ikke helt god på dette medisin greiene he he:)
alvis Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Antibiotika eller penicillin så pleier effekten komme etter 2 dager med medisin:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 ok skal ta to i kveld. da har jeg tatt for to dager. kanskje smertene er litt bedre i morra:) ihvertfall i løpet av helge:) takk for svar.
ApriIbaby Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Du bør begynne å merke bedring i løpet av morgen dagen. Erymax er en type antibiotika. Det er penicillin også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå