suza + 3 små Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Noen som ammer som har fått overført dette t brystene sine, hva er symptomene?
Misti Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 sønnen min hadde sopp, eller trøske som de også kaller det, jeg merka ingen ting men måtte behandle meg. de sier det klør, stikker å svir. blir ungen din behadlet for det?
suza + 3 små Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg fikk noen dråper som skulle dryppes i munnen hans 4 ganger daglig, pluss at jeg skulle smøre meg også. Har hatt en del stikkinger og vært øm men har trodd at jeg hadde betennelse.
suza + 3 små Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Ja, fikk mykostatin pluss at jeg skal smøre meg m canesten.
Misti Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 jeg fikk en annen krem jeg men sikkert samme virkning. men pass på og ikke la han sutte på samme sutt eller flaske tut etter at han har fått medisinen. lykke til dere blir nok kvitt det snart
suza + 3 små Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Å ja det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, tusen takk:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå