Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 hehe, føler at jeg handler altfor mye altfor tidlig:p til nå har jeg kjøpt: Vogn Vognpose Ullbukser til å ha utenpåbrettebleier Hengevugge Ammeinlegg og er kommet meg til uke 14;) Flere som meg, eller er det bare meg som er litt shoppingal...)
minnimoi Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 he he, så moro da=) Her i gården er det ikke anledning til å shoppe så mye. Men jeg har kjøp verdens fineste vogn til lille-jenta. Er så fornøyd med den=) God helg.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hehe.. Dette innlegget måtte jeg bare titte innom:) Da vi flyttet i uke 14 hadde vi: Seng, voksipose, badebalje, leker og klær. Vogna var mer eller mindre bestemt men ikke kjøpt enda. Ellers hadde vi fiksa stellebord, bilsete og noe mer fra venner.. Nå er vi akkurat vippet til uke 28 og shoppingen har tatt HELT av.. skrekk og gru. Har vogn+trille+ enda en trille fordi ingen andre passer til bilsetet og det er langt fra bil til hus. Masse klær inkl en vinterdress, en haug med tøybleiestæsj, bæresjal og slynge, babybjørn, brystpumpe®, flasker, smokker, tommy tub badebalje, babycall med skjerm. Mesteparten er faktisk kjøpt på tilbud/brukt så passe stolt! Og fortsatt er det en god del ting på lista:) Du er i godt selskap!
prinsesse08 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er i uke 18 og har allerede kjøpt: bilsete voksipose lekegrind lammeskinn sengetøy noen bodyer lillelam babyteppet i ull tisseunderlag til sengen gulpekluter har bestilt vogn og seng har fått låne base til bilsete, babybjørn bæresele og vippestol har spart en god del penger på januarsalget=)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 hehe, ja du ligger godt ann da;) jeg har faktisk ikke kjøpt noenting enda.. er vel den lille frykten for at det ikke skal gå bra. hadde trodd jeg skulle kjøpe som en galning når jeg først ble gravid men har ikke kjøpt et eneste plagg enda. tror vi venter en god stund til. men barnerommet skal vi nok pusse opp om en måneds tid tenker jeg;)
togutter-08og10 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har kun sett på vogn.. Ikke helt bestemt enda hvilken jeg vil ha. Har kjøpt en body, resten venter jeg nok med å kjøpe til det nærmer seg. Er litt overtroisk. Søsteren min har veldig mye utstyr jeg kan få også, så jeg er heldig. Søsteren min har faktisk kjøpt flere ting til den lille allerede, og niesen min på 4 år har kjøpt gave som ligger på rommet hennes og venter..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Turte ikke kjøpe noe som helst før jeg hadde vært på UL og sett på gutten min, og så at alt var i orden. Deretter har jeg gått helt BANANAS på shopping av babytøy.... Så jeg må roe meg litt på det nå... Ellers har jeg bare kjøpt bilsete. Barnevogn er et mareritt å bestemme seg for, så det har jeg bare utsatt. Og stellebord til å ha på badet har jeg også kjøpt.
sorlandet Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 har kjøpt minimalt til nå. er 20 uker. Hadde håpet å se kjønn på Ul, da hadde det nok blitt lit shopping, men babyen hadde snudd seg med rompa ut, så det var umulig å se noe... Har det meste fra forrige gang, men trenger bilsete, nytt badekar - tror vi går for kombi stellekommode eller tummy tub, og hvis det blir gutt så trenger vi endel tøy:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Er i uke 20 og har bestillt vog..men det er alt.. Har seng fra nr 1 og skal etterhvert kjøpe bilsete Stellekommode skal vi låne...så tar det med ro enda.. Skal kjøpe endel ulltøy..ellers tror jeg at jeg ikke skal kjøpe så mye denne gangen...var så mye jeg ikke fikk brukt sist,,,
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 hehe, skjønner deg godt... Er jo så koslig å begynne å få litt babyting i hus.. Jeg er vell heller litt treig da, men det er ikke fordi jeg ikke liker å shoppe asså, men mer for att tenk hvis noe går galt(som noen andre nevnte over her)...Burde igrunnen ikke tenke sånn, men gjør d litt likevell... Er nå 27 uker på vei, og har hittil kjøpt to sett med babyklær og 2 amme-bh'er...hehe:) D er alt...Men skal bruke seng, stellekommode, vogn og litt andre ting fra førstemann... Skal stort sett bare kjøpe søskenvogn, ny bilstol, nytt sengetøy, dyner, og litt sånn smådill:) Har tenkt å begynne å kjøpe litt mer nå da:) Har jo kommet såpass langt att d kan være greit å ha ting i orden snart:) Førstemann kom i uke 37, og hvis denne babyen også gjør d, så er d jo bare 10 uker til!:-o Ukene går så fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå