Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart har barnedåp. Mange har spurt hva vi ønsker oss. Jeg har sagt at jeg ikke vil ha sølvfat, sølvkopp osv... ting som må pusses og som man ikke helt vet hvor man skal plassere. Eneste jeg sa at jeg ønsket av slike ting er en rull for å ha dåpsattesten i. Ellers så synes jeg at slike sølvting koster for mye til at det bare blir satt bort, blir svart og støver ned.

Er det bare meg eller er det andre av dere som også har samme mening? Hva har dere ønsket dere av andre ting? Jeg har sagt eventyrsamlinger, fresco stol, gullsmykke, smykkeskrin for å nevne noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil ikke ha noe dill sølv eller tinn, heller ikke rull til dåpsattesten.

Vi spurte hva folk ville gi, og sørget for å ikke få dobbelt av for mye, eks barnebibel, tallerken og kopp, sølvskje,

Det er fint å få sangbøker, eventyrbøker osv. I en dåp jeg var fikk de barnehagesekker, og fiskestenger, men dette er vel ikke slikt man ønsker seg, men som kreative sjeler dukker opp med.

Skrevet

Takk for at det finnes kreative sjeler sier jeg bare!:) Jeg er veldig spent på hva vi får til slutt. Man blir jo glad for alt!

Skrevet

Tuppa her fikk barnesangbok, barnebunad (en fin en) og tollekniv blant annet. Ellers blir det mye smykker osv.

Skrevet

Jeg ville heller ikke ha sånne ting i gave til min sønn, så jeg ønsket eventyr- og sangbøker, Ivo Caprino-boksen, babykrøniken, sparegris, kopp og asjett-sett, barnecder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...