Gå til innhold

Skal dere noe spennende i helgen da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv skal jeg og min kjære tilbringe helgen på Holmsbu Spa med massasje og mye kos :-) Er 30 uker nå og ser frem til litt "pampering"

God Helg !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det hørtes digg ut!!

Vi skal til Kiel i morgen.Håper jeg blir frisk i løpet av dagen.

Og at de vi skal reise med ikke blir foreldre i løpet av helgen...hehe.

Er 3 uker til termin da så er vel ingen fare.

Eller hva Zalto? ;-)

Kos dere på spa!!

Skrevet

Hørtes veldig deilig ut, kos dere !

Vi skal på hytta, og gleder oss til det !

Skrevet

Samboeren min skal delta på skytterstevne i helga, så jeg regner med at jeg blir med dit hvis formen tillater det. Er ikke helt frisk om dagen, så må se an litt. Nevøen min skal også skyte på samme stevnet. Han er 8 år og det blir andre gangen han deltar på dette. Har lyst til å se hvordan det går med han =) Men det viktigste er jo at formen min bedrer seg snart da, så me fær sjå...

Skrevet

Sofaen, ingen utskeielser overhode - legens ordre - er så dritlei!

Neste er vel at de nekter meg å gå på do selv, eller se på tv eller.... jeg har jo fremdeles noen "adspredelser" igjen.....

Skrevet

Spa høres jo utrolig deilig ut da!!

Ikveld skal jeg ut med jobben og "nyte" at jeg ikke er blitt gravid enda.

Og imorgen skal vi ha en skikkelig romantisk hjemmekveld..

Film, lys og litt deilig finger-mat :)

Blir nok en super helg!

Skrevet

i kveld skal vi bare kose oss hjemme.... i morgen skal sambo og bror min begynne å murre på den nye verandaen, mens jeg skal møte ei vennine som jeg ikje har sett på leeeeeenge... å det gleder jeg meg kjempe mye til... ellers blir det vel bare avslappnings helg :o)

Skrevet

I går var jeg på "Mot Himlaleite", et av Stavanger 2008's største og mest spektakulære arrangement, det hele foregikk i snøen på 590m høyde! Gikk opp alpinbakken 28 uker på vei og er rimelig stolt av det! Fikk ikke engang melkesyre....det var verre med bekkenløsningen da jeg skulle ned igjen!! Jaja, det var verdt det!!

I morgen skal jeg og jenta mi på 6 år på en markeing av 8.mars, med innlegg, opptredener og mat. Gler meg, det pleier alltid være bra!

Elles skal jeg slapp av og hente krefter til neste arbeidsuke + vaske klær og vaske hus. Sukk!!:)

Spa-oppholdet til HI fikk meg til å drømme...Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...