Gå til innhold

litt frustrerende kan man si....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er annengangsfødende.

Slimproppen har holdt på å gå litt og litt i flere uker, men på søndag kom nok resten. Hadde termin på tirsdag. Onsdag kveld begynte sammentrekningene, tenkte dette bare var kynnere, dem forsvant når jeg reiste meg, men utover kvelden og natta økte dem litt, også når jeg sto og gikk, ca 15-20 min mellom, men ikke veldig smertefulle. Tenkte dette er nok bare "latens"fasen, men på ettermiddagen i går, så bare stoppet det hele opp..skikkelig surt.. Ringte føden i dag, og de sa dette ikke er helt unaturlig.. men så kjipt da.. Skal på overtidskontroll til tirsdagen da, hvis det ikke skjer noe før..

 

Flere som har opplevd at riene har stoppet?

Hvor lang tid tok det ca før de startet opp igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...