Gå til innhold

guttebaby...


to små søte

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått vite at jeg får en guttebaby.. hurra

var på ultralyd i stad 33 uker og har en gutt på 2 kg i magen.

nå gleder jeg meg bare til han kommer, dro rett til byen å kjøpte masse guttebabyklær. har jente fra før så dette er veldig spennende..

måtte bare fortelle det. Har lyst til å rope det ut til hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) så herlig!!! :)

aner ikke hva jeg får jeg..ikke like praktisk bestandig.. ser så mye søtt både av babyklær både til gutt og jente at jeg får så lyst til å kjøpe....men det kan jeg jo ikke, her går det i det nøytrale..hehe..

Ganske fornøyd med at jeg greide å si nei om å få vite kjønnet når vi var på UL, er jo sååå spent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er spennende det å.. men klarte ikke å vente, når jeg fikk tilbud om en ultralyd til så klarte jeg ikke dy meg.. måtte bare vite. vanskelig med kjønnsnøytralt tøy syns veldig mye er enten guttete eller jentete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, jeg vet ikke...noe kjønnsnøytralt finnes da, kjøper i alle farger untatt rosa og blått...brunt, beige, grønt osv.. feks en body er liksom ikke så veldig hverken guttete eller jentete, med mindre det er noe alvorlig til blondekrager e.l, så det går fint.. :) Men lar være å handle så innmari mye før vi vet hva som kommer, bare det mest basice. Må innrømme at det er ikke sikkert jeg hadde greid å holde meg ang kjønn om jeg hadde vært på en ny ul nå selv, nysgjerrigheten pirrer riiimelig bra.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noe finnes som bodyer og sånn.. er jo ikke nødvendig å kjøpe så mye før den er født får helt sikkert noen gaver også..men siden jeg vet og det var 70 og 60 % på klærne så klarte jeg ikke lavær..

men skal ikke kjøpe mer nå.. venter til han er født så får vi se hva vi trenger har jo noe bodyer og strømpebuksre og sokker fra førstemann.men veldig lite gutteklær veldig mye med rosa så ikke så mye å arve fra storesøster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...