stinky og poopy Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 I dag er mini helt umulig. Ikke vil han spise, ikke vil han leke, ikke vil han sove - vil bare bæres... Han bare griner, og sammen med ham griner jeg også.. Han har tatt en liten pause akkurat nå, egentlig herlig, synd å si, men sånn er det. Har hatt litt trøbbel med amminga de siste dagene, han vil ikke ta pupp, bare flaske - men om natta vil han ha pupp, så det er jo positivt. Men i dag vil han verken ha flaske eller pupp, ser at han er sulten, men han ilskriker hver gang jeg prøver å gi ham mat, uavhengig av om det er flaske eller pupp. Så jeg er litt stressa, og da blir jo han og stressa. Prøver å roe meg ned, men ingenting hjelper. Gleder meg egentlig til mannen min kommer hjem så jeg kan "skyve" lillemann over på ham... Eksploderer snart!!!
Mamman til Mari Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Skjønner deg sååå godt. Slike dager ER slitsomme! Kan kanskje høres ut som han brygger på noe. Vesla var slik for noen uker siden, varte 1 uke. Skjønte ikke hva det var, men så ble hun syk - halsbetennelse. Skjønte det liksom ikke ordentlig før feberen brøt ut. Eller så kan det jo være tannebisser på gang - og de kan jo være plagsomme :-( Lykke til! Håper papsen kommer hjem snart!!
øynesomtinntallerkner Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Min er like gammel som din, og har sutra i to dager, vil også bare bæres. Jeg har nå tatt to paracet, og henger over grinda og holder inne smokken! Hjelp...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Kanskje en ide å prøve litt mer helhjertet istedet for å sitte her inne, så skal du se det ordner seg. Barn merker at mor er stresset, og blir gjerne mer fornøyd hvis mor stresser ned og gir full oppmerksomhet en liten stund.
øynesomtinntallerkner Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jøsses:) joda siden han har fått full oppmerksomhet siden kl.07 så tror jeg det skulle være greit.
Legekjærringa Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 alle har sånne dager av og til. Kanskje han brygger på noe? tenner? Her var lille litt sutrete i noen dager og så viser det seg at han ble forkjølet.
stinky og poopy Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 for en travel dag!!! fikk ikke fri før nå, har gått og bært på ham hele dagen. Han har ikke spist ordentlig siden kl. 3, da fikk han 120 ml mme, og det var det - etter det, ingenting! ikke pupp, ikke flaske!! Lurer faktisk på om det kan være litt startproblemer - begynte med fruktpure i går, om det kan være det som gjør det? Vil si at det er å foretrekke framfor en forkjølelse eller tenner (selv om jeg vet at det og kommer en dag). Håper han sovner snart, så får vi se hvordan natta blir.
Barbafin Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Sånne dager er PYTON! Har hatt noen sånne, ja. Tror ikke det er uvanlig. Det er jo fortvilende når de bare sutrer og man VET at de er sulten, men de nekter å spise. Som siste utvei pleier jeg å sette på tørketrommelen og stille meg ved siden av og gi han flasken der. Det pleier faktisk å virke. Min nekter forøvrig også pupp om dagen nå, tar den bare om natta. Frykter at han gir seg helt snart.. :-(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Du sånn har vi hatt det i to dager her. Ligger og dier, og plutselig skriker hun til. Så ligger hun sånn av og på uten å egentlig få i seg noe særlig melk. Det som plager henne er ihvertfall luft i magen, for hun har hatt noen voldsomme knall-promper! Sukk... Trodde vi var ferdig med dette luftfaenskapet nå. Hadde nok av dette de 3 første månedene. Hun blir 5 mndr i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå