Mauameg Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Tok en test for et par dager siden (billigstrimmel) og den viste svakt postiv. Tok en digital test idag og den viste positiv etter knapt et minutt ) Og det kun en måned etter at jeg mistet sist. Så det må ligge noe i det at man er mer fruktbar i perioden etter at man har mistet. Har egentlig en mer postiv følelse denne gangen så jeg håper den sitter denne gangen. Har allerede en del symptomer. Er småkvalm stort sett hele tiden, trøtt, har humørsvingninger, tørst og stikninger i puppene. Er såååå glad, men lever fortsatt i en liten boble. Tenkte jeg skulle til legen til uka for å sjekke hcg-nivået og kontrollere at det øker. Sender masse babystøv til dere andre også!
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei du:o) Så moro! Gratulerer så mye! Håper også det ligger noe i det med at man er fruktbar etter man har mistet. 6 dager til IKM her...så får vi se om det slår til hos meg og. Grabber til meg litt babystøv fra deg;o) Kose deg masse med den voksende mage... og lykke til med svangerskapet:o)
Mauameg Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Takk for det! Jeg skal krysse fingrene for deg jeg ;o)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer såååå mye! Håper spiren din klorer seg fast!!
liljen Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 GRATULERER!!!!! kjekt å lese slike gla meldinger fikk du menstruasjonen tilbake før du ble gravid?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så mye!Ønsker deg masse lykke til og prøv å nyt det, selv om tanken alltid er der!
Mauameg Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Nei jeg fikk ikke menstrasjonen tilbake før jeg ble gravid igjen, og håper at alt går som det skal denne gangen. Er i lykkerus idag ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå