Sånn kan det gå Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Ble her om dagen forespurt fra et firma her på stedet om jeg kunne se på et dataproblem de hadde, for han de egentlig bruker til slike ting ikke hadde fått det til å fungere(vedkommende eier et eget elektro/datafirma her). Jeg dro bort og måtte ringe "datakaren" for å få et passord slik at jeg kunne komme meg inn for å se om jeg "fant ut av problemet", hvorpå jeg fikk det eplekjekke svaret: "Det gjør du ikke!" Men jeg fikk da passordet, gikk inn og gjorde et par endringer og var ganske så sikker på at det var det som skulle til. Brukeren som skulle teste systemet via fjernpålogging hadde ikke anledning til å teste systemet før i dag, men da han gjorde det funket alt som det skulle. :-) Må ærlig innrømme at brukerens kommentar da han ringte meg for å takke for hjelpen: "Ja, dette var noe helt annet enn han som prøvde tidligere ja." virkelig "made my day", etter den overlegne holdningen fra "datakaren". *ler* Sitter ellers hjemme i dag med to små som spyr om kapp så godt med ekstra lyspunkt. ;-)
grå :) Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 hehe håper han andre får høre om det der. hender jo faktisk at andre kan klare ting selv om en selv ikke gjør det:) kos deg med sjuklingene dine. misunner deg ikke akkurat. spy er noe av det ekleste jeg vet... håper det går fort over
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 haha....det er lov å "godte" seg da ja :-DDD Dessuten så er det typisk at enkelte karer tror at man må ha "stelk" (som en annen bruker kalte det her om dagen) i buksa for å fikse dataproblemer ol. :-DDD
Sånn kan det gå Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Jepp, masse mannsjåvinisme i denne bransjen ja, og da er det faktisk ganske moro når man får anledning til å "dukke" slike typer litt, eller i hvertfall få vist andre at vi kvinner faktisk kan ha vel så god peiling. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå