Gå til innhold

Restauranter i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

å anbefale, både for å gå ut å spise en bedre lunsj på dagen og en bedre middag på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fridays eller egon.

Så du anbefaler potetkjelleren:) så kjekt,eg har jobbet der som kokkelærling...

Skrevet

Vi er forskjellige. Maten på Egon er grusom, mens friday holder greit om en er bakfull og de f.. servitørene ikke jaller sånn.

Naboen, både lunch og middag.

Sumo, solid sushi og orientalse mat.

Escalon, om en går for de klassiske tapas rettene.

Pastasentral - fått bedre mat, rimelig lunc og lekerom (Billig)

Potetkjelleren og Aroma er stort sett bra. Blir av og til skuffet.

Lucullus har super fiskemat, og bistroen nede er super til lunch.

For lunch er også de små resteurantene ved korskirken bra - både thaien, kinesiske og den etiopiske (litt speseitl)

Bølgen og moi har en rimelig lunch meny, fra 70 til 120. Mye mat, stilig lokale. Den indiske i marken har også et godt lunch tilbud, og chaien på aura rett over veien er verdt gåturen.

Skrevet

Har du jobbet der, så kjenner du pappa'n til eldstejenta mi:-)

Skrevet

Ser noen over meg har samme smak. Må lese innlegg før jeg svarer:)

Kolonial er et fantastisk sted, men bestill bord (litt dyrere, men det lønner seg å kjøpe en pakke)

Liker også pars, en persisk resteurant som har rimelig mat.

Skrevet

Hvor er pastasentralen? Siste jeg så av den var ruinene...

Skrevet

Den har åpnet igjen rett ved siden av fotball puben, og jeg synes jammen at pastaen var bedre. Pizzaen er jo veldig bra. 75 for den gutta deler. Ellers er jo det greit med barn at de får halv porsjon til 50 kr. Jeg foretrkker det selv:)

Skrevet

Jippi, pasta på pastasentralen så fort som mulig!

Skrevet

Det var et sjeldent navn du har valgt til gutten din. Har en gammel onkel som het det, og hans søster het Ulvhild:)

Skrevet

På Boha var vi ute og spiste middag sist, utrolig god mat, vin , atmosfære og service :=)

Skrevet

helt super mat på Boha. Noen synes det er dyrt, men maten er alltid bra der! Har hatt en del jobb middager. Potetkjelleren har vi sluttet å bruke, ikke pga maten, men fordi romklangen gjør det av og til vanskelig å snakke sammen. Spesielt om du får det bordt med høylytte bergensere ved siden av opp i første etg:)

Spisekroken skal også være veldig bra. Vært der?

Skrevet

På Bryggeloftet har de utrolig mye god mat:)

Skrevet

jeg anbefaler spisekroke på det varmeste. du kan ikke spise lunsj der, men tidlig middag eller sen middag.. de har lekker meny, spennende, koselig og intim atmosfære og ikke minst et bra prisnivå. man får mye for pengene. Gå dit, du vil ikke bli skuffa.

Lunsjen tror ejg at jeg ville intatt på pingvinen, eller på Kroa thai i nygårdsgaten. kjempegod thaimat, også billig, men mer et lunsjsted - ikke noe sånn koselig sted liksom.

Lunsj kan du også nyte på "på høyden". veldig trivelig sted.

Skrevet

pingu er bra, om det ikke stinker for mye øl:) Gutta sin favoritt. Bien på Danmarksplass har super mat, men det er langt vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...