Gå til innhold

Vi får en gutt!!! :-) Og han er frisk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag. Og i magen min ligger en gutt! Det var helt tydelig og vi hadde ingen problemer med å se det selv ;-) Han er 19 cm lang og helt frisk! Det var en så god følelse at jeg har gått og smilt i hele dag! Terminen min ble flyttet, så jeg er da en uke lenger enn vi trodde, og da halvveis allerede! Føler meg veldig heldig! Har ei frisk og fin jente fra før også får vi en gutt nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig :o) Vi skal på ul 2. april og gleder oss veldig til å finne ut om det er en liten gutt eller en jente der inne...!

Skrevet

Så flott! :) Vi fikk også samme beskjed da vi var på ultralyd for noen uker siden. Var ikke så vanskelig å se at det var en gutt, nei. Har ei lita jente fra før.

Skrevet

SÅ deilig da, Gratulerer så masse. Også få en gutt når man har jente fra før, kan vel ikke bli bedre det! Senk skuldrene og kos deg med svangerskapet og den lille tassen i magen c",)

Skrevet

Er det ikke deilig når jordmor bare sier at alt ALT er flott. "Fin symmetri, to nyrer, 4 hjertekamre, har drukket fostervann......" Jeg ble så lykkelig at tårene bare skvatt. Kunne også se at gutten min er en gutt ("Enten har barnet mitt 3 føtter, eller så er han en gutt" - Jordmor bare lo og sa at det gikk ikke an å skjule det....) Velkommen som guttemamma! Kjente du det på deg?? Jeg var så sikker på det er en gutt at hadde hun sagt noe annet hadde jeg trillet av benken. En jente er like velkommen selvsagt, men det var noe intuitivt som sa meg at det er en gutt.... :-)

Skrevet

Melder meg pà her. Vi har hatt mistanke helt fra start om at det var en gutt og fikk det bekreftet i dag. Jenta vàr vil vaere 3 àr nàr han blir födt til sommeren. Jeg har dàrlig samvittighet for jeg klarer ikke helt à venne meg til tanken. Det er sà fint med jente. Hàper de fàr ett naert forhold. Jeg fàr vel selge jente klaerna til jenta vàr nà for jeg er usikker pà om vi fàr flere barn...

Hadde jentenavn klart og liker ingen guttenavn. Men sà lenge barnet er friskt sà er igrunnen kjönn bare en detalj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...