Gå til innhold

Flere som fødte på B7 - Østfold sykehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva syntes dere om avdelingen? Jeg er superfornøyd! Og hvis det blir barn nummer 3 vil jeg gjerne føde der igjen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper å kunne føde de rnå i mai.

Hvordan er det der? skal på visning om en måned og er så spendt på hvordan det er der.

Skrevet

Det er så stille og behagelig der, veldig flinke folk. Og fødestuen er skikkelig flott. Jeg fikk bruke prekestolen, fikk akupunktur (veldig effektivt) og lystgass. Brukte også saccosekk en stund. De har et kjempestort bad hvor det er et stort badekar, en dusj og toalett. Skikkelig fancy. Musikk kan du høre på, de har cd-spiller. Senga jeg føda i var en helt vanlig dobbeltseng, deilig å slippe å føde i sykehusseng. Hele atmosfæren inne på avdelingen er fantastisk! Kan ikke skryte nok av avdelingen og folkene der!

Og jeg kan virkelig anbefale å ikke bruke epidural! Jeg var så sprek etter fødselen :o) Forrige fødsel fikk jeg epidural, og jeg var sløv lenge etterpå.

Skrevet

Jeg er veldig enig med deg melkekua. Var kjempefornøyd.

Eneste var at jeg faktisk savnet at de "trengte seg mer på". Jeg var førstegangs, og visste ikke en gang hva jeg lurte på.

Men alt i alt veldig fornøyd og så koselige som de var da!

Hvilken jordmor hadde du?

Skrevet

Jeg hadde en svensk med navn som begynner på H :o) Hadde faktisk henne ved første fødsel også, så det var skikkelig morro!

Skrevet

Ja der fødte jeg også...er superfornøyd . Var nesten litt trist å dra derfra ;) Anbefales på det sterkeste altså! Hadde også svenske jordmødre...de begynte på F & C ;)

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg fdte der for 4 mnd siden, og kunne ike hatt en mer positiv opplevelse...vil helt klart tilbake dit, neste gang også....desverre ar badekarene på renovasjon den uka jeg fødte da, men den hyggelige atmosfæren gjorde mer en opp for det=) hadde en svensk jordmor selv jeg, som begynte på a og s =)

Skrevet

To av tre jordmødre under fødselen var veldig bra.. Hun siste var rett og slett umulig... Men atmosfæren og alt var bra:)

Skrevet

Beste stedet jeg har født:) Veldig fornøyd med måten jeg avsluttet min karriere på hehehehe

Skrevet

Hadde alt gått etter planen hadde jeg født der. Jeg var der da fødselen startet, og hadde barseloppholdet mitt der og hadde en helt super opplevelse. Jeg var på sykehuset lenge nok til å gå gjennom endel vaktskifter og er alt i alt suuuuperfornøyd med tiden jeg hadde på B7.

Selve fødselen måtte jeg gjennomføre på B3 siden det drøyde ut veldig og lillebop hadde en hjerterytme på ca 200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...