meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Arg, så lenge det er til man får svar. Utålmodig allerede gitt. Noen som kjeder seg? Neeeeida...
petite fleur Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Ble det det studiet som var nærmest eller langt unna?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Vet du hva? Jeg søkte begge delene. Vet jo ikke om jeg kommer inn på noen av de og så viste det seg at den ene var regna som videreutdanning som søkes i lokalt opptak og den andre skulle søkes i samordna opptak. Så jeg har søkt begge, men håper mest på den som er litt lengre unna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå