Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg lurer på om det egentlig er grunn nok til å kjøpe en singlet til over 2000... Den var egentlig min med en gang jeg så den, så det var ikke noe valg, men det var da faen og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om den passer lommeboka di og, så er det vel ingen fare. Gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Åh, det visste jeg egentlig.. Gratulerer så masse med dagen!! :-)

På bursdager er det meste lov. Dårlig samvittighet kan man spare til de resterende dagene i året.

Grattis med ny singlet. :-)

Skrevet

Takk, sånne priser er uanstendige samma hvilken lommebok. Men nå er det kjøpt og alt er vel, men bt stiger litt hver gang jeg tenker på det.

Skrevet

Så ikke tenk på det. Ikke i dag i hvert fall. ;-)

Skrevet

Gratulerer med dagen og innkjøpet, det er helt utrolig hvor godt du holder deg!

Skrevet

Gratulerer med ny singlet... og dagen:o)

 

 

Skrevet

Gratulerer med den store dagen! Spis kake og blås ut lys:)

 

Håper det var en finfin singlet!

Skrevet

Gratulerer så mye;-)

 

Både med dagen og med klærne;-) Ingenting som et dyrt plagg som det står navnet ditt på!

 

Håper du har det superdupert.

Skrevet

Æææææhhh...klart du kan det, grattis med dagen=)

Skrevet

gratulerer med dagen...kjør singlet du, fordi du fortjener det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...