Willemo Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Men jeg lurer på om det egentlig er grunn nok til å kjøpe en singlet til over 2000... Den var egentlig min med en gang jeg så den, så det var ikke noe valg, men det var da faen og...
Anne-B. Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Om den passer lommeboka di og, så er det vel ingen fare. Gratulerer med dagen!
KaMa Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Åh, det visste jeg egentlig.. Gratulerer så masse med dagen!! :-) På bursdager er det meste lov. Dårlig samvittighet kan man spare til de resterende dagene i året. Grattis med ny singlet. :-)
Willemo Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk, sånne priser er uanstendige samma hvilken lommebok. Men nå er det kjøpt og alt er vel, men bt stiger litt hver gang jeg tenker på det.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer med dagen og innkjøpet, det er helt utrolig hvor godt du holder deg!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer med den store dagen! Spis kake og blås ut lys:) Håper det var en finfin singlet!
lilja70 Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så mye;-) Både med dagen og med klærne;-) Ingenting som et dyrt plagg som det står navnet ditt på! Håper du har det superdupert.
pingu...... Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 gratulerer med dagen...kjør singlet du, fordi du fortjener det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå