♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hva skal dere andregangsmødre beholde fra nr 1 og bruke om igjen? Er det noe nytt dere skal investere i? Og hva ble ubrukelig/unyttig etter nr 1? Her kommer neste i august når nr 1 er akkurat 2 år. Vi beholder duovogna og trilla, men må nok kjøpe søskenvogn i tillegg. Vi bruker også stellekommoden og vogga skal frem igjen. Skal kjøpe nytt sengetøy dersom det er gutt, siden det er rosa i alt fra nr 1. Det jeg savnet med nr 1 var stor gymmatte til lek og ligge på og en ordentlig dunpose i vogna. Skal kjøpe nytt lammeskinn og ny stellebag i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå