Gå til innhold

Innkjøp til barn nr 2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere andregangsmødre beholde fra nr 1 og bruke om igjen? Er det noe nytt dere skal investere i? Og hva ble ubrukelig/unyttig etter nr 1?

 

Her kommer neste i august når nr 1 er akkurat 2 år. Vi beholder duovogna og trilla, men må nok kjøpe søskenvogn i tillegg. Vi bruker også stellekommoden og vogga skal frem igjen. Skal kjøpe nytt sengetøy dersom det er gutt, siden det er rosa i alt fra nr 1. Det jeg savnet med nr 1 var stor gymmatte til lek og ligge på og en ordentlig dunpose i vogna. Skal kjøpe nytt lammeskinn og ny stellebag i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...