Gå til innhold

Blæh.. disse mødrere som har barn i barnehage:

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og som skriver i headingen på msn "jobbedag i dag" og så en sur smiley. Newsflash: normale folk jobber hver dag, om du jobber en eller to dager i uken er det ingenting å grine for!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri du hatt en dårlig dag på jobben??

Skrevet

Herregud...snakk om å irritere seg over en filleting...

Skrevet

det er i grunnen helt sant;)

Skrevet

Om man jobber hver dag eller ikke har vel ingenting med om man er normal eller ikke. Jeg føler meg veldig normal jeg, selv om jeg "bare" jobber 50%. Og det gjør jeg med vilje, for å få god tid til sønnen min. Så får vi heller snu på kronestykkene. Så de dagene jeg jobber er han i barnehage, og resten av dagene er han hjemme sammen med meg. Og når jeg er på jobb er det greit nok, men jeg ville mye heller vært hjemme med sønnen min. Jeg syns det er ganske normalt jeg :)

Skrevet

...men det er faktisk irriterende å se de som MÅ skrive absolutt alt de driver med bak nicket sitt på msn!

ute med søpla, på posten, henter et glass juice...

Men de ultimate mest latterlige er de som føler de må bedrive folkeopplysning ved å skrive hvilken dag det er!!! why???????????

eks. trulte*tiiirsdag*

Skrevet

Ja, og de som MAA fortelle alle paa Facebook de mest intime detaljer om hva de gjorde natt til i dag.

Skrevet

Pøh, du er bare misunnelig, siden Frida K. er en liten lekkerbisken i Salmas skikkelse.

Skrevet

Har ei på Facebook som er singel, mamma til en 6 åring. Jenta er hos faren nesten hver helg. Mora skriver i statusen uff og uff og stakkars hu som har arbeidshelg nå igjen el som må være hjemme om kvelden fordi hu kan ikke gå ifra jenta. Blir så lei av sånn klaging. Jeg bor sammen med BF, jobben hans er ganske krevende-han er vekke fra ca kl 7-22 med unntak av måltid midt på dag og middag og en liten hvil på ettermiddag. Vi venter 5 ungen i løpet av 8 år og har alle unga hos oss stort sett hver dag og hver helg hele året. Ikke får vi ekstra penger til barnepass eller fordi vi er aleine osv osv som enslige får. Men klage kan dem hvis de må passe sine egne unger

Skrevet

jeg må si meg enig i de som skriver sånne ting pp msnen sin ..som går i "koder"..feks ei venninne skreiv her om dagen.."jeg er sjokka" åsså med et sjokka smilefjes..å når jeg spuret hva var så sa hu at hu ikke kunne si d..??!!? men hva var vits med å skrive d da da??hvis hu ikke kunne si hva d var..er d bare for å få oppmerksomhet?

eller de kan skrive "vært i svømmehallen m jenta mi..såååå gøy.." å dagen etter"vært på teater i dag med jenta mi..koste oss masse" joda kjempekoslig d for de..men er d sånn status greie å fortelle alle hva de driver med å alt de har gjordt??

synes d bare blir litt teit rett og slett

Skrevet

Men i alle dager må da være lov å finne på ting med ungene sine uten bli beskyldt for å tro man får høyere status av den grunn. Kjære tid!!!

Skrevet

har virkelig folk så lite å henge seg opp i ???

hva er galt med å skrive at man har hatt en koselig dag med barnet sitt og gjort ting og tang?? noen som er sjalu som må henge seg opp i det som IKKE har gjort noe fornuftig med ungen sin kanskje... herregud.. er det rart det er krig i verden...

Skrevet

for all del ..dere mp jo lese ..kjære folk..d er jo for all del kjempeks at de koser seg m ungene..men å opplyse alle om d liksom..nå har vi gjordt ditt og datt..vi er så vellykka seeee her..se hva vi har gjordt..

vi gjør og masse gøy m ungene men trenger ikke publisere d for d..

d var et eksempel og da..hehehehe veldig så på hugget dere var..kanskje dere er en av de som måååå bare vise seg..å fortelle alt dere gjør..

jeg kaller d hvertfall oppmerksomhet og status..

Skrevet

Synes heller det er verre med de som har gjort det slutt med kjæresten e.l og har et knust hjerte bak nicket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...