Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Woow, ble så utrolig svimmel nå, noen som vet hva det kan være? Er 37+3 idag. Klarer nesten ikke å feste blikket, alt går rundt. Mulig det er jeg som har blitt litt tullete men....
*LilleTroll + spira Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har det på samme måte inni mellom. Jeg har fått beskjed om at det kan være litt lavt blodtrykk!
venter x3 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg også har fått det slik nå siste uka, jeg er 28 uker på vei.. Og jordmor mente det er blodtrykksfall.. Selv om jeg målte det på jobb en gang jeg ble dårlig, og det var helt fint.. "anfallet" varer ca 1-2 timer, og føler meg litt pjusk hele dagen. Ikke hatt det siden tirsdag nå:-)
Phantom´ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Hatt noen sånne jeg og. Ser "stjerner" samtidig. Lgen minmente det ikke var farlig, men at det er blodtrykket som faller. Bare å sette seg/legge seg og vente på at det skal gå over. Men ganske ubehagelig synes jeg. Ekkelt når kroppen ikke spiller helt på lag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå