Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Woow, ble så utrolig svimmel nå, noen som vet hva det kan være? Er 37+3 idag. Klarer nesten ikke å feste blikket, alt går rundt. Mulig det er jeg som har blitt litt tullete men.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte inni mellom. Jeg har fått beskjed om at det kan være litt lavt blodtrykk!

Skrevet

Jeg også har fått det slik nå siste uka, jeg er 28 uker på vei.. Og jordmor mente det er blodtrykksfall.. Selv om jeg målte det på jobb en gang jeg ble dårlig, og det var helt fint.. "anfallet" varer ca 1-2 timer, og føler meg litt pjusk hele dagen. Ikke hatt det siden tirsdag nå:-)

Skrevet

Hatt noen sånne jeg og. Ser "stjerner" samtidig. Lgen minmente det ikke var farlig, men at det er blodtrykket som faller. Bare å sette seg/legge seg og vente på at det skal gå over. Men ganske ubehagelig synes jeg. Ekkelt når kroppen ikke spiller helt på lag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...