~Ingeborg~ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Skulle kjøpe meg en ny bukse i dag, prøvde to forskjellige størrelse 38 og 40.. prøvde først str 40 den satt som et skudd, så 38, der måtte jeg virkelig holde inne magen når jeg skulle få den igjen. Tenkte, de går jo alltid litt ut, så jeg tok den i 38, nå angrer jeg veldig, for ser ikke ut med den, fikk en fin ring over buksekanten... at jeg aldri kan lære meg å kjøpe klær i riktig str, det ser ikke ut når en bruker klær som er forsmå!!! Blir faktisk veldig irritert på meg selv her, håper at jeg en dag vil lære..
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Gå og bytt den i str 40 da vel:o)
Pixie Power Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Lønner seg å spørre i butikken om de vider seg ut... Er det jeans? Noen vider seg veldig ut, spesielt de lyse.Burde vel ikke være noe problem å bytte hvis merkelappenene henger på.
Pixie Power Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Og kan legge til at jeg måtte lære å faktisk kjøpe pinetrange jeans... Hvis jeg kjøper de som sitter akkurat, blir de alltid 1/2-1 str for store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå