Gå til innhold

Jeg lærer aldri..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe meg en ny bukse i dag, prøvde to forskjellige størrelse 38 og 40.. prøvde først str 40 den satt som et skudd, så 38, der måtte jeg virkelig holde inne magen når jeg skulle få den igjen.

Tenkte, de går jo alltid litt ut, så jeg tok den i 38, nå angrer jeg veldig, for ser ikke ut med den, fikk en fin ring over buksekanten...

at jeg aldri kan lære meg å kjøpe klær i riktig str, det ser ikke ut når en bruker klær som er forsmå!!! Blir faktisk veldig irritert på meg selv her, håper at jeg en dag vil lære..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og bytt den i str 40 da vel:o)

Skrevet

Lønner seg å spørre i butikken om de vider seg ut...

Er det jeans? Noen vider seg veldig ut, spesielt de lyse.Burde vel ikke være noe problem å bytte hvis merkelappenene henger på.

Skrevet

Og kan legge til at jeg måtte lære å faktisk kjøpe pinetrange jeans... Hvis jeg kjøper de som sitter akkurat, blir de alltid 1/2-1 str for store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...