Gå til innhold

Yes da! Gravid igjen! (m/oppskrift)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter svake streker på 2 tester ser jeg ikke syner lenger.

 

Gravid som pokker!

 

OPPSKRIFT:

 

* Sex på 1. og 3.dag med EL-slim. (hadde nok selve eggløsning på den 4.dagen).

* Lå lenge "rett ut" på sofan etter sexn

 

Ja, det var vel det. Har ikke hatt sex hverken før eller etter dette. (kjedelige som vi er haha).

 

 

SYMPTOMER:

 

* humørsvingninger (noe jeg sjelden har)

* Teit å skrive ned kanskje, men de siste 2 dagene faktisk har jeg hatt lett for å gråte. Det var noe jeg gjorde sist også. Sånn helt ut av ingenting. Etter fødsel kalles det barseltårer. kroppen har gått igjennom et sinnsykt opplegg, så da kommer tårene lett.

* "sukkersjuk"

* Litt romlende mage. Sulten! Og veldig tørst!

* TRØTT! Nevnte jeg trøtt? Ikke sånn vanlig trøtt, men skikkkkkelig trøtt!

 

Dette kom litt overraskende på egentlig. Tok mye lenger tid sist..

Tvi tvi resten av gjengen!

 

 

Som vanlig:

 

****babystøv****

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :):) Lykke til:):)

Skrevet

Gratulerer:o)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

GRATULERE:-) Lykke til med spiren:-) Vi kommer snart etter deg til 1.trim;-) Håper jeg;-)

Skrevet

Grattis:) jeg fikk også pos. test i dag:) så og si ingen symptomer... :) men jeg har virkelig hatt troa på at det skulle klaffe denne mnd-en:)

Skrevet

Gratulerer såååå mye! Håper spiren din klorer seg fast!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!!:)

Skrevet

Gratulere så masse :-) takk for oppskrift.

Skrevet

Gratulerer så masse!Kos deg masse på 1 trim!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...