LINDA*** Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Etter svake streker på 2 tester ser jeg ikke syner lenger. Gravid som pokker! OPPSKRIFT: * Sex på 1. og 3.dag med EL-slim. (hadde nok selve eggløsning på den 4.dagen). * Lå lenge "rett ut" på sofan etter sexn Ja, det var vel det. Har ikke hatt sex hverken før eller etter dette. (kjedelige som vi er haha). SYMPTOMER: * humørsvingninger (noe jeg sjelden har) * Teit å skrive ned kanskje, men de siste 2 dagene faktisk har jeg hatt lett for å gråte. Det var noe jeg gjorde sist også. Sånn helt ut av ingenting. Etter fødsel kalles det barseltårer. kroppen har gått igjennom et sinnsykt opplegg, så da kommer tårene lett. * "sukkersjuk" * Litt romlende mage. Sulten! Og veldig tørst! * TRØTT! Nevnte jeg trøtt? Ikke sånn vanlig trøtt, men skikkkkkelig trøtt! Dette kom litt overraskende på egentlig. Tok mye lenger tid sist.. Tvi tvi resten av gjengen! Som vanlig: ****babystøv****
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer:o) Lykke til med svangerskapet!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 GRATULERE:-) Lykke til med spiren:-) Vi kommer snart etter deg til 1.trim;-) Håper jeg;-)
Tuttelure Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Grattis:) jeg fikk også pos. test i dag:) så og si ingen symptomer... men jeg har virkelig hatt troa på at det skulle klaffe denne mnd-en:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer såååå mye! Håper spiren din klorer seg fast!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så mye! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Gratulere så masse :-) takk for oppskrift.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Gratulerer så masse!Kos deg masse på 1 trim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå