dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 står strikk som det skulle vært 1 maske.... betyr det at man tar pinnen gjennom 2 masker fra undersiden og så strikker de? eller strikker man den nederste over den øverste?? hvor er mamma når jeg trenger henne....hehe
PAVEEL Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 strikker de sammen ja:) altså to masker fra undersiden.... er det felling?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 du gjør det på nøyaktig samme måte som når du strikker en maske:) bare at du tar 2 masker på pinnen istedet:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Er vel ikke felling. Skal legge til en maske på høyre side og strikke 2 sammen på venstre. Men ikke på enden. Skjønner ikke helt vitsen,men er det som står. Takk:-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 det kan hende du skjønner vitsen når du kommer noen runder til opp i mønsteret:) hva stikker du a?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Lue. Kan egentlig bare strikke rett fram,så er ikke sikkert det vil se ut som en lue...hehe. Men skal prøve hvertfall. Er jo så mye fint man kan strikke så hadde vært gøy å lære det ordentlig. Ligger jo masse mønstre ute på nettet. Skal strikke skjerf og votter til også hvis det blir noe av lua;-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 hehe.. lue blir det sikkert:) og vist interessen er der lærer du det ført.) mamma lærte meg og strikke når jeg var 4, hehe.. når jeg var nesten 6 strikket jeg min egen genser:p men nå er det jaggu leeeenge siden jeg har strikka, hehe... får håpe det blir både lue, votter og skjerf da:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Begynner å se poenget nå ja:-) Tenk om jeg klarer å strikke en lue...hehe. Skal strikke masse fint til vår baby også hvis jeg får til. Er jo egentlig ikke så vanskelig,må bare prøve noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå