Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 noen som ble gravide ved hjelp av hormonstimulerende tbl pergotime? (tror det var det det heter) for smabo og jeg tok det over 1 år før jeg ble gravid. fikk da resept på pergotime. ble gravid kjapt etterpå hehe:P noen som vet om man kanskje må få slike tbl igjen for å bli gravid igjen. vet jo ikke enda hvor lang tid det tar. vil gjerne ha nr 2 i 2010. noe som har erfaringer innen dette. tok det lang tid igjen med nr 2?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei. Vi fikk vårt barn ved hjelp av Pergotime. Grunnen til dette var at jeg hadde polycystiske eggstokker. Nå når vi har begynt å tenke på nr 2, har jeg snakket med min gynekolog (privatgyn) og det er avtalt at jeg skal gå rett på pergotime når jeg slutter på pillene. Dette er for å unngå at eggstokkene går "tett" av cyster og at jeg må gjennom alt styret det medfører. Veldig godt å vite at det foreligger en plan.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 oki. kanskje jeg skal ta dette opp med legen da. siden det var ho som henv. meg videre til gyn. hadde vært greit å slippe å gå i et år igjen med prøving. slitsomt. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Men ikke tro dere er helt trygge nå fordet.. hehe jeg tok også pergotime for å bli gravid. hadde prøvd i 2 år.. tenkte at vi måtte gjennom hele den mølla igjen vi også får å få de tablettene neste gang.... Men, nå sitter vi her med en liten en på vei igjen.. heh.. ikke planlagt.. vært veeeldig forsiktige også.... men gleder oss stort for å få denne også selvføgelig.. bare litt sjokket 7,5 mnd siden sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå