Gå til innhold

ang planlegging av neste og pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ble gravide ved hjelp av hormonstimulerende tbl pergotime? (tror det var det det heter)

for smabo og jeg tok det over 1 år før jeg ble gravid. fikk da resept på pergotime. ble gravid kjapt etterpå hehe:P

noen som vet om man kanskje må få slike tbl igjen for å bli gravid igjen. vet jo ikke enda hvor lang tid det tar. vil gjerne ha nr 2 i 2010.

noe som har erfaringer innen dette. tok det lang tid igjen med nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi fikk vårt barn ved hjelp av Pergotime. Grunnen til dette var at jeg hadde polycystiske eggstokker. Nå når vi har begynt å tenke på nr 2, har jeg snakket med min gynekolog (privatgyn) og det er avtalt at jeg skal gå rett på pergotime når jeg slutter på pillene. Dette er for å unngå at eggstokkene går "tett" av cyster og at jeg må gjennom alt styret det medfører. Veldig godt å vite at det foreligger en plan.

Skrevet

oki. kanskje jeg skal ta dette opp med legen da. siden det var ho som henv. meg videre til gyn.

hadde vært greit å slippe å gå i et år igjen med prøving. slitsomt.

HI

Skrevet

Men ikke tro dere er helt trygge nå fordet.. hehe :) jeg tok også pergotime for å bli gravid. hadde prøvd i 2 år.. tenkte at vi måtte gjennom hele den mølla igjen vi også får å få de tablettene neste gang.... Men, nå sitter vi her med en liten en på vei igjen.. heh.. ikke planlagt.. vært veeeldig forsiktige også.... men gleder oss stort for å få denne også selvføgelig.. bare litt sjokket 7,5 mnd siden sist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...