Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Tusen takk for at du tar deg tid til å lese dette.. jeg har gått igjennom noen tøffe uker nå og er sykemeldt i en mnd fremover av ulike grunner.. hadde en SA 18 feb og tok denne tyngre enn jeg hadde trodd. Jeg så at du la et legg på en tidligere i dag.. hadde du vært så snill så snill og gjort dette for meg også?? Bare hvis du har tid og mulighet selvfølgelig.. Du har sett på meg to ganger tidligere og sett ny graviditet både mars/april og mai... Håper veldig på at du har tid til dette.. Hvis ikke ønsker jeg deg uansett en riktig god helg!! Jeg er født: 24.01.85
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg dytter denne litt i håp om at du ikke har lest innlegget enda...
Mamalari Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Får veldig klart opp at det er vår ute. Så det vil nok iallfall klaffe i løpet av våren. Dere trenger nok ikke og prøve så veldig lenge. Nå føler jeg helst at det vil klaffe i april.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk for svar!! Jeg har en veldig god følelse om dagen faktisk!! Skal gi deg tilbakemelding;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå