MiniBassen Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Og jeg som har gledet meg så utrolig lenge til å spise den banananen og så viser det seg at den er helt myk og sånn potetmosaktig i konsistensen. FAAN Jeg vil ha en ordentlig banan. NÅ! : (
Fullrulle86 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 verre med grønne bananer... blir helt rar på tennene etterpå hihi..
MiniBassen Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Jo, det er sant... Men på de grønne, ser man jo at de ikke er gode. På overmodne kan de se så gode ut på utsiden også er det bare mos inni. Ikke enkelt dette med bananer, du... ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå