Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 I bhg til sønnen min jobber det 2 mammaer, den ene er pedagoisk leder og sitter mye på kontoret, men hun andre jobber inne med barna. Dette er en bhg uten avdelinger men det hender de deler seg i aldersgrupper. Det jeg reagerer på er at hun ene er ¨på den gruppa som hun har sønnen sin, dette gjør at den ungen aldri gir slipp på moren sin og får det meste av hennes oppmerksomhet. Går hun ut av rommet eller noe sånt hyler han rett ut. Burde de ikke i bhg gjort det sånn at de ikke var sammen hele tiden. For det blir jo feil overfor de andre barna at den ungen skal få så veldig mye mer oppmerksomhet. Jeg ser jo ikke ungene hele dagen jeg som bare er og leverer og henter men jeg ser at den gutten får veldig mye mer oppmerksomhet fra moren enn de andre barna får når jeg er der.
Audacious Angel Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Om det er rett eller ikke er vanskelig, men det er hvertfall noe de færreste bhg forbyr. Snuppa går i samme bhg som pappan jobber i, men vi har bevist valg å ha henne på en annen avdelig enn den han jobber på. De ses ofte i bhg hverdagen, og han tar henne gjerne med seg inn på pauserommet i lunchen (det er kos for de begge). Noen dager er hun mer klengete en andre, men pappan er veldig bevist på det å fjerne seg selv fra situasjoner. Dette er nok ikke noe bhg kan bestemme, men noe som er opp til mammaen. Det er jo synd for både barnet hennes og de andre barna i bhg om hun ikke klarer å se at det burde vært forandringer. Men så er det jo det som du sier og da at du ser de bare i stress situasjoner som levering og henting, det er jo ikke sikkert at det er slik hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå