Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Knøtta hyler og bærer seg hver gang hun skal spise. Hun er 12 uker, og har holdt på slik en liten stund. Det begynte fordi jeg mistet mye av melka når hun begynte å sove 12 timer om natta, nå blir hun forresten vekket og får mat, så jeg skal ha nok. Har fått tilbake melken nå, men utdrivningen er på bånn, så det klikker nesten for henne når hun skal spise. Hun suger seg fast, så går det 5sek før hun slipper og hyler som en gal. Har hentet Syntocynon på apoteket, og skal prøve den når snuppa våkner og skal ha mat. Men er det sånn at den virkelig fungerer, eller er det mer sånn at man er heldig hvis den gjør det? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre hvis den ikke fungerer...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 den funker på meg ihvertfall. har lite melk, men når jeg bruker nesesprayen så virker det som om det kommer mer melk, for da slutter barnet å gråte ved puppen. men det står at en skal vente 5 min, eg amme rett etter at eg har tatt nesesprayem
Prins05&07C",) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk og pris, kanskje det finnes håp for meg! Har det som deg, HI, her er det utålmodighet ved puppen og dårlig utdrivningsrefleks gitt... Har hatt lyst til å gi opp ammingen i og med at jeg merker jeg har MYE mindre melk etter at nattmaten tok slutt. Har også prøvd å pumpe innimellom, men det blir jo bare stress... Så jeg skal ringe lege på mandag og be om resept på denne sprayen:o) Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Et luksusproblem fører til et annet problem..hehe. Det hadde vært drømmen å fått babyen min til å sove så lenge. Det hadde vært herlig, det. Jeg ville nok gitt tillegg hvis jeg slet med melka. Husk at det ikke er en skam å bruke tillegg og det er helt fint for barnet også. Jeg fikk ikke morsmelk da jeg var spebarn, men det ble da folk av meg og. Idag er det jo mye bedre erstatning enn hva det var tidligere og de må gjennom strenge kontroller, så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så redd for å ta i bruk erstatning. Men veldig fint om man får til å fullamme da. Synes bare man ikke skal slite seg helt ut hvis man ikke har nok. Lykke til. Får håpe sprayen hjelper. Hvis ikke så ikke fortvil om du må over på flaske. Klem fra ei som selv vurderer flaske om ammingen går skeis:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Den hadde ingen effekt på meg i det hele tatt
Mammapudding Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Den virker for meg. Men jeg venter heller ikke i 5 min (så noen over hadde skrevet det) før jeg ammer, går max 1-2 min før jeg kjenner utdrivningen sette i gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå