olebrum78 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 barna ønsker seg trampoline.. Noe spes vi bør tenke på?? Er det noen som er bedre enn andre, og hvilket nett??? Alle tips tas imot med stor takk! God helg!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 trampoline er gøy. vi har gravd ned våres,sånn at vi slipper å ha nett rundt. og mye enklere for ungene å løpe av og på den. vi er veldig fornøyd med den løsningen :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 hehe dere har vel ikke gravd den såå langt ned at den ikke kan hoppes på håper jeg,hehe:) de selger trampoliner, jumpking intil motorvegen ved ramstad (sandvika 10min utafor oslo)..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Trampoliner selges jo overalt nå! Hvor er det best å kjøpe? Eller kan jeg bare gå for den billigste? Tyvlåner tråden din, jeg, HI... ;-)
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Til surfitteher : hvordan gjorde dere det når dere gravde den ned da? Vi og lurer på om vi skal gjøre det nemlig.
olebrum78 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Var det mye arbeid? Og hele greia står ute hele året?
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 mamma'n til ina og ada;o) vi gravde (les mannen min) faktisk ikke så veldig dypt. kant i kant med plenen støpte vi en liten kant som vi kan feste trampolinen i. vi tok av de lange bena. jeg er ikke god på forklaringer,men spør meg gjerne igjen om du lurer på noe så skal jeg forsøke og forklare mere :-)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 anonym idag spørsmålet var til meg? tok litt tid å grave det ut,han gravde alt for hånd.men har man en minigrave,vil det jo ikke ta noe tid i det hele tatt. vi tar den inn på vintere,så da er det et hull i plenen,men om det kommer snø,så er jo det bare gøy å fylle snø i det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå