Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Fant smokkene på et annet apotek i dag, så nå kommer de i posten! og de har heller ikke sluttet å lage de, de har bare laget ny forpakning, mente de på apoteket =0)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2008 Så dersom posten holder det de lover så har du dem i allefall til mandag! =0)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Å, så supert!!! Takk! Send meg kontonr på pm da, for porto og alt. Tusen takk for hjelpen!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Neida det skal du ikke tenke på! Dagens gode gjerning fra meg, så kan du heller "sende det videre" en gang noen trenger hjelp av deg =0) Bare hyggelig å kunne hjelpe, dersom du får ungen til å ta den smokken! =0) Må få høre hvordan det går, når du får dem i posten ha en fin helg, klemmer fra
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Tusen, tusen takk igjen! Jeg skal holde deg oppdatert om hvordan dette går Nå skal vi øve mye på smokkbruk! Holder på å bli gal av sugebehovet hennes, så håååper virkelig at hun tar Trøst-smokken. Jeg prøvde i går kveld da hun lå ved brystet og var ferdig med å spise. Tok ut puppen og putta inn smokken, og da begynte hun etterhvert å suge, men spyttet den ut etter 1-2 minutter. Men da er det iallefall ikke helt umulig (dette var forresten den smokken for 15 mnd, men den var nok litt stor)
sarahrara Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Ååå, det er sååå fint at "pay it forward" blir praktisert av noen her i Norge også!! Gladklem!!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Er bare hyggelig å prøve å gjøre hverdagen enklere for noen, og ikke koster de all verden heller. Gubben min kaller det "nettverksbygging" =0) Sammenligna forresten de to smokkene (0-18 mnd og den fra 15 mnd) og fant ut at det ikke var så veldig stor forskjell i størrelsen i grunnen, men nok til at det er greit med den minste når de er så små disse ungene. Sammenlikna bare gjennom forpakningen også da.. Kjempeflott at ho tok den i et par minutter da! Er jo en start det, noe å bygge videre på=0)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde noen El-tester liggende etter at jeg ble gravid. Sendte de til ei på "Bli gravid forumet", og nå er hun gravid, så det er i grunn koselig å kunne hjelpe noen
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2008 Ja ikke sant! Er jo ikke så mye som skal til noen ganger =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå