Gå til innhold

Bris og mirakelet!

Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant smokkene på et annet apotek i dag, så nå kommer de i posten! og de har heller ikke sluttet å lage de, de har bare laget ny forpakning, mente de på apoteket =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dersom posten holder det de lover så har du dem i allefall til mandag! =0)

Skrevet

Å, så supert!!! Takk!

Send meg kontonr på pm da, for porto og alt.

Tusen takk for hjelpen!!

Skrevet

Neida det skal du ikke tenke på!

Dagens gode gjerning fra meg, så kan du heller "sende det videre" en gang noen trenger hjelp av deg =0)

Bare hyggelig å kunne hjelpe, dersom du får ungen til å ta den smokken! =0)

Må få høre hvordan det går, når du får dem i posten

ha en fin helg, klemmer fra

Skrevet

*

Skrevet

Tusen, tusen takk igjen! Jeg skal holde deg oppdatert om hvordan dette går :)

Nå skal vi øve mye på smokkbruk!

Holder på å bli gal av sugebehovet hennes, så håååper virkelig at hun tar Trøst-smokken. Jeg prøvde i går kveld da hun lå ved brystet og var ferdig med å spise. Tok ut puppen og putta inn smokken, og da begynte hun etterhvert å suge, men spyttet den ut etter 1-2 minutter. Men da er det iallefall ikke helt umulig :) (dette var forresten den smokken for 15 mnd, men den var nok litt stor)

Skrevet

Ååå, det er sååå fint at "pay it forward" blir praktisert av noen her i Norge også!!

Gladklem!!!

Skrevet

Er bare hyggelig å prøve å gjøre hverdagen enklere for noen, og ikke koster de all verden heller. Gubben min kaller det "nettverksbygging" =0)

Sammenligna forresten de to smokkene (0-18 mnd og den fra 15 mnd) og fant ut at det ikke var så veldig stor forskjell i størrelsen i grunnen, men nok til at det er greit med den minste når de er så små disse ungene. Sammenlikna bare gjennom forpakningen også da..

Kjempeflott at ho tok den i et par minutter da! Er jo en start det, noe å bygge videre på=0)

Skrevet

Jeg hadde noen El-tester liggende etter at jeg ble gravid. Sendte de til ei på "Bli gravid forumet", og nå er hun gravid, så det er i grunn koselig å kunne hjelpe noen :)

Skrevet

Ja ikke sant! Er jo ikke så mye som skal til noen ganger =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...